8 راستا گردشگری در کردستان شناسایی شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان از شناسایی هشت جهت گردشگری در سطح استان طی سال 96 تا خاتمه بهمن 98 اطلاع داد.

8 راستا گردشگری در کردستان شناسایی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری گفت: 48 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان وجود دارد که برنامه ریزی های لازم را برای سفرهای گروهی در سطح استان، کشور و خارج از کشور انجام می دهند.

او با اشاره به وجود 12 راستا گردشگری در گذشته علاوه بر این هشت راستا جدید، اضافه نمود: راستاهای گردشگری در استان کردستان از جذابیت های منحصر بفردی مانند طبیعت بکر، معماری سنتی روستاهای راستا، غذاهای محلی، فرهنگ، آداب و رسوم متفاوت و مهمان نوازی ساکنان این راستاها برخوردار است.

اسکندری با بیان اینکه راستاهای گردشگری توان جذب گردشگران و علاقه مندان به استان را فراهم می سازد، توضیح داد: برای توسعه زیرساخت های لازم در این راستاها احتیاج به همکاری ارگانها و نهادی ذی ربط و سرمایه گذاران هستیم.

او اضافه نمود: هشت راستا گردشگری شامل سه محور ژاوه رود در سنندج، راستا سارال در دیواندره، راستا هورامان به شاهو، راستا دشت خیاران در مریوان، راستا جنگلی تاج وان در بانه، راستا کولیژ به دله است که نقش بخش خصوصی از جمله آژانس های طبیعت گردی استان را نباید در شناسایی این راستاهای جدید نادیده گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 606

به "8 راستا گردشگری در کردستان شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 راستا گردشگری در کردستان شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید