7 مدل آی پد جدید در راه است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری مهر: در شرایطی که توجه رسانه ها به عرضه مدل های جدید آیفون طی دو ماه آینده معطوف شده، بعضی منابع خبری از عرضه هفت مدل آی پد تازه نیز خبر داده اند.

7 مدل آی پد جدید در راه است

به نقل از آسین ایج، اپل میخواهد یک مدل 6.1 اینچی و ارزان قیمت از آیفون با نمایشگر ال سی دی فراوری کند و در عین حال مدل پیشرفته تری از آیفون ایکس را هم در دسترس علاقمندان قرار دهد.

بر اساس اطلاعات موجود دو مورد از مدل های جدید آی پد تنها برای عرضه در بخش های خاصی از دنیا عرضه می شوند و اپل سه مدل مک بوک تازه را هم فراوری نموده و در دسترس علاقمندان قرار می دهد. تمامی این محصولات تازه مجهز به سیستم عامل آی او اس 12 خواهند بود.

احتمال می رود مدل های جدید آی پد در شهریور ماه و همزمان با رونمایی از آیفون های جدید در دسترس علاقمندان قرار بگیرند. در عین حال ممکن است بعضی از آی پدهای جدید نیز چند ماه دیرتر و در پاییز عرضه شوند.

بعضی از این آی پدها که گران قیمت تر هستند مجهز به سیستم تایید هویت فیس آی دی اپل هم هستند که شناسایی افراد را با آنالیز چهره آنها ممکن می نماید. همچنین آی پدهای یادشده دارای نمایشگر فراگیرتری نسبت به دیگر مدل ها خواهند بود. اپل هنوز شایعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید ننموده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 133

به "7 مدل آی پد جدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مدل آی پد جدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید