هدست واقعیت مجازی اپل با دو پردازنده!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تحلیلگر معروف مینگ-چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با هدست AR/VR اپل فاش نموده است. طبق گزارش ها، هدست آینده این شرکت مانند مک بوک پرو 14 اینچی، از آداپتور برق USB Type-C 96 واتی استفاده خواهد نمود.

هدست واقعیت مجازی اپل با دو پردازنده!

به گزارش خبرنگاران، این تحلیلگر گفت که هدست غول کوپرتینویی از یک آداپتور برق 96 واتی استفاده می نماید که نشان دهنده قدرت پردازش آن است.عملکرد این هدست مشابه M1 Mac می باشد و این ویژگی سبب رقابت هدست اپل با مک خواهد شد.

مینگ-چی کو بعلاوه اضافه نمود که هدست تازه اپل، دارای دو پردازنده است که یکی از آن ها یک چیپست 5 نانومتری و دیگری یک چیپست کوچکتر 4 نانومتری است. هر دوی این پردازنده ها به وسیله شرکت TSMC بزرگترین سازنده تراشه در دنیا، فراوری خواهند شد. چیپست 5 نانومتری، رقیب تراشه های M1 در مک بوک های تازه می باشد و قدرت محاسباتی را ارائه می دهد. در حالی که چیپست 4 نانومتری، به سنسور های مختلف و اجزای مرتبط هدست اختصاص داده شده است.

علاوه بر این، انتظار می رود که اپل هدست تازه خود را با نوآوری تازهی عرضه کند. این نوآوری می تواند امکان تغییر بین حالت های AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) باشد. این تحلیلگر بعلاوه گفت که هدست تازه اپل، از نظر قدرت محاسباتی دو یا سه سال از رقبای خود جلوتر خواهد بود. کو قبلا اعلام نموده بود که این هدست در سه ماهه چهارم امسال عرضه خواهد شد و فروش آن در سه ماهه اول سال 2023 افزایش خواهد یافت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1886

به "هدست واقعیت مجازی اپل با دو پردازنده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت مجازی اپل با دو پردازنده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید