گوگل شاید از پیکسل 6 به مدت 5 سال پشتیبانی کند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، منابع معتبر، این هفته اطلاعاتی را در مورد عملکرد و دوربین گوگل پیکسل سری 6 منتشر کرده اند، اما مهم ترین اطلاعات در بین آن ها این است که شرکت گوگل به طور رسمی متعهد شده که از پیکسل 6 با ارائه 5 سال به روزرسانی پشتیبانی می کند. گزارشات افشاگران هم تایید می کنند که پیکسل 6 و 6 پرو هر دو به مدت 5 سال از به روزرسانی های گوگل بهره مند خواهند شد.

گوگل شاید از پیکسل 6 به مدت 5 سال پشتیبانی کند

این تغییر نشان دهنده یک پیشرفت بسیار بزرگ نسبت به پیکسل های نسل گذشته است، که تنها به 3 سال پشتیبانی محدود بودند. گوگل هم به این جدول زمانی پایبند بوده و پیکسل 2 را پس از ارائه به روزرسانی اندروید 11 قطع کرده و پیکسل 3 را با اخرین به روزرسانی اصلی خود به اندروید نسخه 12 ارتقاء داد. این شرکت با ارائه به روزرسانی 5 ساله از 4 سال به روزرسانی که گوشی های اندرویدی در بهترین حالت خواهند داشت پیشی گرفته و حالا هدفش رسیدن به جدول زمانی ارائه به روزرسانی شرکت اپل است.

متأسفانه گوگل به مدت زمان پشتیبانی به روزرسانی های اصلی اندروید در سری 5 پیکسل اشاره ای نکرده است، اما این به معنی است که آن ها کمتر از 5 سال مورد پشتیبانی به روزرسانی های این شرکت قرار می گیرند. گوگل معمولا در رویدادی که ماه اکتبر برگزار می شود، سری تازه گوشی های خود را معرفی می کند. این شرکت در مورد گوگل پیکسل 6 اما اطلاعات زیادی را فاش نکرد و حتی باعث شد سوالات بیشتری درباره این سری و مخصوصا تراشه اختصاصی گوگل، یعنی گوگل تنسور به وجود بیاید.

در کنار استفاده از تراشه تنسور، سری پیکسل 6 گوگل در زمینه طراحی پیشرفت خوبی داشته است. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل از طراحی خلاقانه ای استفاده کرده اند که احتمالا مورد استقبال کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به اطلاعات فاش شده و البته سابقه خوب سری گوشی های پیکسل گوگل، می توان انتظار داشت سری پیکسل 6، در زمینه دوربین هم عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.گفته می شود پردازنده تنسور گوگل، نسخه ای شخصی سازی شده از یک تراشه اگزینوس سامسونگ خواهد بود. ظاهرا این تراشه از نظر عملکرد، بین چیپست اگزینوس 2100 و 2200 قرار خواهد گرفت.

شایعه ها حاکی از آن است که نمایشگر گوشی های سری پیکسل 6 از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این دو محصول به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهند شد. مدل پرو پیکسل 6 از سه دوربین پشتی بهره خواهد برد و این در حالی است که پیکسل 6 به دو دوربین پشتی مجهز خواهد بود. در برخی گزارش ها اشاره شده است که این دو گوشی از شارژ سریع تر بهره خواهند برد و گوگل قصد دارد یک استند شارژ بی سیم را در هم در رویداد خود معرفی کند.

مراسم 27 مهر گوگل تنها محدود به معرفی پیکسل 6 نیست و این شرکت برنامه های بیشتری برای این رویداد دارد. گوگل احتمالا در این مراسم نسخه پایدار اندروید 12 را عرضه خواهد کرد و می توانیم جزئیات نهایی این نسخه از سیستم عامل اندروید را ببینیم. در کنار اندروید 12، گفته می شود گوگل برنامه هایی برای معرفی یک گوشی تاشو در سال جاری میلادی دارد. با این که احتمال معرفی کامل گوشی تاشو پیکسل در این مراسم خیلی زیاد نیست اما ممکن است گوگل، سرنخ هایی از این گوشی را به ما نشان بدهد.

منبع: 9to5google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1691

به "گوگل شاید از پیکسل 6 به مدت 5 سال پشتیبانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل شاید از پیکسل 6 به مدت 5 سال پشتیبانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید