گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، گوگل به تازگی بیش از 3800 شغل جدید در قالب خدمات پشتیبانی از مشتریان در هند، فیلیپین و ایالت می سی سی پی آمریکا ایجاد نموده است.

گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد

برای دیدن زباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، قرار است به منظور ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان در آمریکا، هند و فیلیپین 3800 نفر توسط گوگل به کار گرفته شوند. این افراد جوابگوی مشتریانی از سراسر دنیا و نه فقط کشورهای خود خواهند بود.

تا پیش از این گوگل برای ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی از مشتریان، عیب یابی محصولات و خدمات و راه اندازی پیکارهای تبلیغاتی آنلاین از شرکت های ثالث استفاده می کرد، اما حالا میخواهد خود این اقدامات را به طور مستقیم انجام داده و مدیریت کند.

گوگل اولین بار در سال 2018 از اجرای برنامه ای به صورت آزمایشی به منظور توانمندسازی مشتریان و پشتیبانی مستقیم از آنها اطلاع داد که قرار بود در قالب آن فرصت های شغلی جدیدی ایجاد گردد. حالا بر اساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان قرار است تا قبل از سرانجام سال 2020 برنامه مذکور عملیاتی گردد و 3800 نفر در مراکز عملیاتی تماس گوگل مشغول به کار شوند.

شاغلان در این مراکز از سه هفته مرخصی سالانه همراه با حقوق و بیمه درمانی کامل برخوردار خواهند بود. همچنین به آنها در محل کار وعده های غذایی رایگان داده می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 477

به "گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید