گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: بازیکنان ما میدان داری کردند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ما با تجربه ای که داشتند از عهده میدانداری مقابل کره جنوبی بر آمدند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: بازیکنان ما میدان داری کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از برد تیمش مقابل کره جنوبی و صعود به فینال بازی های آسیایی 2018 گفت: به نظرم بازیکنان امروز در کار دفاعی تمرکز لازم را داشتند و در چرخش توپ بسیار فوق العاده ظاهر شدند. با توجه به تغییر دفاعی که کره ای ها انجام دادند ما در تمامی موارد پوشش ها را درست انجام دادیم و در نهایت به یک پیروزی دلچسب رسیدیم.امروز بسیار خوب کار کردیم.

او در پاسخ به خطاهای زیاد در این بازی از سوی دو طرف تاکید نمود: در هر صورت بازی نیمه نهایی حساسیت خودش را دارد اما بازیکنان تیم ما با تجربه ای که داشتند از عهده میدان داری خوب برآمدند.

سرمربی تیم ملی همچنین در ارزیابی عملکرد جایگزینان ارسلان کاظمی گفت: به نظر من ارسلان کاظمی در این سه روز با غیرت تمام روی پایش کار کرد تا خودش را به بازی برساند. ما هم قرار گذاشته بودیم اگر در شرایطی احتیاج داشتیم از او استفاده کنیم. ولی جایگزینان او حسن زاده و روزبه ارغوان بسیار خوب کار کردند و توانستند غیبت او را جبران نمایند تا ارسلان با استراحت بیشتر بتواند در فینال حاضر گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 531

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: بازیکنان ما میدان داری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: بازیکنان ما میدان داری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید