تور ارزان آلمان: کنایه مهاجم پیشین بایرن مونیخ به دپای

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مهاجم پیشین باواریایی ها عملکرد مهاجم هلندی بارسلونا را زیر سؤال برد.

تور ارزان آلمان: کنایه مهاجم پیشین بایرن مونیخ به دپای

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (چهارشنبه) در ملاقات پایانی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ تن به شکست 3 بر صفر داد و از گردونه این رقابت ها حذف و راهی لیگ اروپا شد که بازیکنان بارسا در این ملاقات ضعیف ظاهر شدند و عملکرد خوبی را از خود ارائه نکردند. یکی از آنها ممفیس دپای بود که عملکردی دور از انتظار داشت.

ساندرو واگنر که بین سال های 2018 تا 2019 در بایرن مونیخ عضویت داشت و در حال حاضر سرمربی تیم اونترهاخینگ در دسته سوم فوتبال باشگاهی آلمان است، شب گذشته به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی DAZN حضور داشت و با زیرسؤال بردن عملکرد مهاجم هلندی بارسلونا گفت: دپای در حال حاضر در اینستاگرام قوی تر از چیزی است که در زمین فوتبال است.

وی اضافه کرد: اگر می خواهید مهاجم شماره یک بارسلونا باشید، این مقدار عملکرد خیلی کم است. 27 درصد مقدار موفقیت (برای دپای) در نبردهای تن به تن یک شوخی است!

دپای که تابستان اخیر از لیون به بارسلونا پیوست، در فصل جاری در 21 بازی از رقابت های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و هشت گل به ثمر رسانده که همگی در لالیگا بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1800

به "تور ارزان آلمان: کنایه مهاجم پیشین بایرن مونیخ به دپای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: کنایه مهاجم پیشین بایرن مونیخ به دپای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید