چین قهرمان مسابقات جهانی تنیس روی میز شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: رقابت های تیمی تنیس روی میز قهرمانی دنیا با برگزاری دیدارهای نهایی زنان و مردان در توکیو ژاپن به انتها رسید .

چین قهرمان مسابقات جهانی تنیس روی میز شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فینال مسابقات تیمی قهرمانی دنیا در استادیوم یویوگی شهر توکیو ژاپن برگزار گردید و برای نوزدهمین بار چینی ها پیروز شدند عنوان قهرمانی دنیا را کسب نمایند. در این دوره از مسابقات در قسمت مردان 111 تیم و در بخش زنان 96 کشور از سراسر دنیا حضور داشتند.

در دیدار نهایی مردان تیم های آلمان و چین برای سومین بار طی 4 سال گذشته مجدداً در مسابقه فینال مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار لیو گولیانگ سرمربی تیم ملی چین مالونگ، ژانگ جیک و شوشین را به میدان فرستاد و در مقابل یورگ روسکوف مربی آلمان ها مثل دیدار نیمه نهایی تیموبول، یمتری اوتچاروف و پاتریک فرانزیسکا را مقابل چینی ها قرار داد .

در این مسابقه حساس آلمان ها 3 بر 1 مقابل چین قهرمان دنیا شکست خوردند. اوتچاروف فقط در مسابقه مقابل ژانگ جیک توانست تنها برد آلمان را رقم بزند.

در بخش زنان نیز چین با اقتدار و با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن، میزبان مسابقات به رجحان رسید تا نتیجه فینال المپیک 2012 تکرار گردد. در این مسابقه چینی ها تنها یک گیم به حریف خود واگذار کردند تا ژاپن در خانه خود حرفی برای گفتن نداشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 315

به "چین قهرمان مسابقات جهانی تنیس روی میز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین قهرمان مسابقات جهانی تنیس روی میز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید