چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بسکمک از افراد بر این باورند که بعضی وقت ها ارزش یک عکس از هزاران کلمه و نوشته بالاتر است. در عین حال گاهی یک عکس برای توصیف یک داستان کافی نیست. قرار دادن چندین تصویر در کنار هم به بیان بهتر یک داستان و احساسات موجود در آن کمک می کند. افزودن چندین عکس به پست و استوری اینستاگرام به افراد کمک می کند تا مخاطبان خود را در بهترین شرایط ممکن حفظ کنند و یک محتوای خوب را به آن ها ارائه کنند.

چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

اینستاگرام در گذشته تنها اجازه افزودن یک عکس را به هر استوری می داد. خوشبختانه اکنون همه چیز برای بهبود اینستاگرام تغییر کرده و شما می توانید بیش از یک عکس را نیز در هر استوری استفاده کنید. جالب است بدانید که همین امر در مورد پست های اینستاگرام نیز صادق است.

دو راه برای اضافه کردن چندین عکس به استوری اینستاگرام وجود دارد. در روش اول شما می توانید راه مستقیم را بروید و یک کلاژ بسازید. در روش دوم نیز شما می توانید از گزینه Photo Sticker استفاده کنید. اگر بخواهیم صادقانه در این مورد صحبت کنیم، باید بدانید که گزینه دوم بسیار بهتر و کارآمدتر است؛ زیرا دست شما را در انتخاب و نحوه مرتب کردن عکس ها باز می گذارد. برای افزودن چندین عکس به پست های اینستاگرام نیز تنها یک راه وجود دارد.

همان طور که متوجه شده اید، هدف ما در این مقاله مجذوب کننده از خبرنگاران مگ آموزش نحوه افزودن چندین عکس به پست و استوری اینستاگرام است. پس اگر در پی این هستید که تولید محتوای صفحه اینستاگرام خود را بهبود دهید و مخاطبان بیشتری را جذب پیج خود کنید، ما را تا انتهای این مقاله کاربردی و مهم همراهی نمایید. در پایان نیز شما می توانید تمامی سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

چگونه چندین عکس را به یک استوری در اینستاگرام اضافه کنیم؟

1) از Layout استفاده کنید.

ابزار Layout به شما امکان می دهد که از بین چندین نوع مختلف، یک کلاژ را انتخاب کنید. یک کلاژ عکس، مجموعه ای از عکس هایی است که برای تهیه یک عکس واحد در کنار هم قرار می گیرند. علاوه بر مورد قبلی، استفاده از Layout بسیار آسان و ساده است. نکته مهم این است که شما می توانید عکس ها را به راحتی از گالری تلفن همراه خود انتخاب کنید. حال برای استفاده از این ویژگی، تمامی مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

مرحله اول: صفحه اصلی اینستاگرام خود را به سمت راست بکشید تا بخش استوری باز شود. مانند تصویر زیر روی فلش کوچک سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله دوم: Layout را از لیست انتخاب کنید و روی گزینه Change Grid ضربه بزنید. سپس یکی از موارد را به دلخواه انتخاب کنید.

مرحله سوم: حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکاسی را شروع کنید. شما همچنین می توانید روی نماد عکس در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید تا عکس ها را از گالری گوشی خود انتخاب کنید.

مرحله چهارم: پس از اتمام موارد قبلی، فقط روی دکمه تیک در مرکز صفحه ضربه بزنید.

مرحله پنجم: در نهایت نیز تمام استیکرها و جزئیات لازم را به تصاویر اضافه کنید. حال عکس ها آماده اشتراک گذاری با فالوورهای شما هستند.

2) از گزینه PHOTO STICKER استفاده کنید.

شبکه های Layout به شکلی هستند که برخی از کاربران از آن استقبال نمی کنند. در همین حین است که گزینه PHOTO STICKER وارد می شود. شما به راحتی می توانید با استفاده از آن چندین عکس را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. برای این کار تنها کافیست که چند مرحله را طی کنید. این مراحل عبارتند از:

مرحله اول: بخش استوری را باز کنید و یک عکس را از گالری خود انتخاب کنید.

مرحله دوم: حال روی نماد استیکر در بالا ضربه بزنید و به پایین اسکرول کنید تا گزینه Photo Sticker را مشاهده کنید.

مرحله سوم: اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس از گالری گوشی خود انتخاب کنید و آن را به استوری اضافه کنید. حال روی عکس ها ضربه بزنید تا آن ها را به شکل های مختلف (همانند تصویر) تبدیل کنید. شما می توانید به دلخواه خود از ستاره یا دایره و یا موارد دیگر استفاده کنید.

مرحله چهارم: جالب است بدانید که شما می توانید اندازه و جهت عکس ها را نیز تنظیم کنید.

مرحله پنجم: مراحل بالا را تکرار کنید تا هر تعداد عکسی که می خواهید را به استوری اضافه کنید. سپس عکس ها را استوری کنید و آن ها را با دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

چگونه به استوری های دارای چندین عکس، موسیقی اضافه کنیم؟

خوشبختانه اینستاگرام بین استوری های معمولی و استوری های دارای کلاژ، تفاوتی قائل نمی شود. برای افزودن یک موزیک به استوری خود باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

مرحله اول: هنگامی که همه عکس ها را اضافه کردید، روی نماد استیکر ضربه بزنید و Music را انتخاب کنید.

مرحله دوم: یک موزیک را از لیست موجود انتخاب کنید و یا آن را جستجو کنید.

مرحله سوم: حال اینستاگرام به طور اتوماتیک بهترین بخش موزیک را روی استوری شما قرار می دهد. با این حال شما همیشه می توانید بخش مورد علاقه خود از آن موزیک را روی استوری قرار دهید.

مرحله چهارم: هنگامی که همه چیز در جای خود قرار گرفت، دکمه Done را فشار دهید. استوری شما اکنون آماده اشتراک گذاری می باشد.

چگونه چندین عکس را به پست اینستاگرام اضافه کنیم؟

قابلیت افزودن چندین عکس به پست اینستاگرام بسیار پرطرفدار و البته کاربردی است. انجام این کار اصلا سخت نیست. در حال حاضر شما می توانید حدود 10 عکس را در قالب یک پست در اینستاگرام قرار دهید. برای انجام این کار باید مراحلی را به صورت کامل و به ترتیب طی کنید. این مراحل عبارتند از:

مرحله اول: روی نماد Plus (+) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا یک پست تازه اضافه کنید. سپس روی نماد تغییر اندازه در سمت چپ ضربه بزنید. این کار از برش اتوماتیک عکس های غیر مربعی جلوگیری می کند. برای درک بهتر هر مرحله، به عکس ها دقت کنید.

مرحله دوم: پس از انجام مرحله قبلی، روی نماد چند عکس در سمت راست ضربه بزنید و عکس هایی که می خواهید آپلود کنید را انتخاب کنید.

مرحله سوم: گزینه های بسیار زیادی برای ویرایش در این بخش وجود دارند. شما می توانید فیلتر های یکسانی را برای همه عکس ها انتخاب کنید و یا فیلترهای جداگانه و خاص برای هر عکس انتخاب کنید. برای انجام این کار روی نماد دایره در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

مرحله چهارم: در نهایت پس از انجام تمام ویرایش ها، یک کپشن خوب و مجذوب کننده برای پست خود بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. به همین سادگی!

جمع بندی

با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله شما می توانید محتوای بهتری برای صفحه اینستاگرام خود ارائه کنید. در طول سال ها، اینستاگرام ویژگی های زیادی را معرفی کرده و وابستگی کاربران به برنامه های مختلف را به حداقل رسانده است. با این حال اگر می خواهید یک کلاژ منحصر به فرد برای استوری ها و پست های خود داشته باشید، همیشه می توانید از برنامه هایی مانند Canva یا Adobe Spark نیز استفاده کنید و نهایت خلاقیت را برای پست های اینستاگرامی خود به خرج دهید.

آیا شما روش دیگری را برای افزودن چندین عکس به پست و استوری اینستاگرام می شناسید؟ به نظر شما این کار تا چه حدی باعث جذب بیشتر مخاطبان در فضای اینستاگرام می شود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: GuidingTech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1945

به "چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید