چرا مردم فنلاند از تمام کشورهای اروپا بیشتر قهوه می خورند؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، عادت نوشیدن زیاد قهوه به خاطر آب و هوای بسیار سرد و دمای تا منفی 40 درجه مناطق شمالی فنلاند مرسوم شد، زیرا آمدن به خانه و مورد استقبال واقع شدن با یک نوشیدنی گرم مانند آن از هر چیزی لذت بخش تر خواهد بود. در طی تابستان های کوتاه اما گرم هم آیس کافی به همان اندازه محبوبیت دارد. شاید به نظر عجیب بیاید اما زنجیره های بین المللی قهوه مانند استارباکس هنور نتوانسته اند به طور کامل به فنلاند راه یابند و تنها می توانید آن ها را در هلسینکی و فرودگاهش ببینید. دلیل ساده پشت این مسئله وجود زنجیره های ملی به تعداد کافی است. همچنین مغازه ها و کافه های مستقل که برای مشتریان قهوه های عالی درست نمایند هم کم نیستند.

چرا مردم فنلاند از تمام کشورهای اروپا بیشتر قهوه می خورند؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اگر چه بعضی از مردم هنوز هم قهوه را به تنهایی میل می نمایند، اما این نوشیدنی بیشتر به نوعی فعالیت اجتماعی تبدیل شده است. نه تنها کافی شاپ ها جایی ایده آل برای قرار دیدار هستند که می توانید قهوه را در تمام خانه های فنلاندی هم پیدا کنید. حتی اگر به خانه فردی ناشناس رفتید، آن ها حتماً برایتان یک فنجان قهوه دم می نمایند. همچنین اگر قبل از تمام شدن قهوه دیگران از خانه یا رستوران بروید، نوعی بی ادبی به حساب می آید. اغلب در فنلاند قهوه را با کیک سرو می نمایند. حتی یک کلمه در زبان فنلاندی به معنی قهوه و کیک وجود دارد. پولا (pulla) نوعی نان شیرین با روکش وانیلی است که برای همراهی با قهوه محبوبیت زیادی دارد.

خبر خوبی برای عاشقان قهوه که به فنلاند سفر می نمایند داریم. حتی در شهر های کوچک هم حداقل چند کافی شاپ که طیفی وسیع از نوشیدنی ها و کیک ها با مواد اولیه محلی را به شما عرضه نمایند خواهید یافت. تمام جاذبه های گردشگری هم هر چقدر دور افتاده باشند باز یک کافه دارند. شهرهای عظیم مانند هلسینکی، تورکو یا تامپره عظیم ترین زنجیره های قهوه و کافه های مستقل را به گردشگران پیشنهاد می نمایند. اگر بخواهید برای سوغاتی چیزی تهیه کنید، مغازه های زیادی وجود دارند که قهوه بسته بندی عرضه می نمایند.عشق مردم فنلاند به قهوه می تواند بسیار فراتر از زنجیره های بین المللی گران قیمت یا اسپرسو بارهای تخصصی برود. می توانید این نوشیدنی گرم و ارزان را در هر جایی از یک کافه محبت آمیز در محله تا اتاق پذیرایی خانه دوستتان پیدا کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1000

به "چرا مردم فنلاند از تمام کشورهای اروپا بیشتر قهوه می خورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مردم فنلاند از تمام کشورهای اروپا بیشتر قهوه می خورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید