چالش های اپل برای فراوری هدست واقعیت ترکیبی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، با توجه به آنکه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل (WWDC 2023) در راه است، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت که ریالیتی پرو(Reality Pro) نام گرفته میان هواداران هیجان زیادی ایجاد نموده است.

چالش های اپل برای فراوری هدست واقعیت ترکیبی

با این وجود گزارش های نو از وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل با چالش هایی در زمینه فراوری روبرو است و احتمالا این امر روی عرضه و دسترسی به دستگاه تاثیر بگذارد.

با وجود آنکه 7 سال از شروع توسعه گجت می گذرد اما اپل برای عرضه ریالیتی پرو به بازار با مشکلاتی روبرو است. به گفته منابعی در زنجیره تامین ذخایر، بیشتر مشتریان نمی توانند تا پاییز این هدست را بخرند. همین امر نشان دهنده تاخیر زیاد در مقایسه با زمان عرضه محصولات اپل است.

چنین تغییری در اپل عجیب نیست این شرکت به طور معمول از صحبت کردن درباره محصولاتش تا زمان آماده شدن آنها برای بارگیری خودداری می نماید.

این گزارش شایعات پیشین درباره آنکه هدست ریالیتی پرو همراه یک پک باتری جداگانه عرضه می گردد را نیز تایید می نماید. پیش بینی می گردد میزان باتری این محصول کوچک باشد.

به علت تاخیر در ساخت، پیش بینی می گردد فراوری انبوه ریالیتی پرو در سپتامبر شروع گردد و سالانه 200تا 300 هزار دستگاه بارگیری شوند. هرچند این ارقام بسیار پایین تر از پیش بینی های اولیه هستند، اما گزارش ها حاکی از آن است که هدست با قیمت 3 هزار دلار عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2103

به "چالش های اپل برای فراوری هدست واقعیت ترکیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های اپل برای فراوری هدست واقعیت ترکیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید