پیروانی صداوسیما را تهدید کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از صداوسیما بابت اظهارات بعضی مجریان برنامه های تلویزیونی علیه سرمربی پرسپولیس انتقاد کرد.

پیروانی صداوسیما را تهدید کرد

به گزارش ایسنا، پرسپولیس امروز (دوشنبه) در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد. افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از این ملاقات گفت: به طرفدارانمان بابت برد امروز تبریک و به تیم خوب نفت خسته نباشید می گویم. به خاطر پایین آمدن یکی، دو هزار تومان دلار هم تبریک می گویم. شما می خندید ولی این خبر خوبی است. یک گله از قضاوت داوران دارم. باور کنید، امروز هم بردیم ولی با این که تمام تلاششان را کردند، قضاوت به شکلی نبود که در آزادی توقع داشتیم. دو، سه صحنه مشکوک داشتیم. امیدوارم این اتفاقات تمام گردد.

او اضافه نمود: من هفته گذشته شخصا به آقای افشاریان (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) در جلسه قبل از بازی سپاهان گفتم که اگر در این فصل دو بازی سود نموده باشیم، 12 بازی ضرر نموده ایم. خواهش کردم که داوری ها بهتر گردد. از صدا و سیما هم گله می کنم. یکسری برنامه های غیرتخصصی و یکسری مجریان که برای دیده شدن صحبت هایی به خصوص درباره آقای گل محمدی و تیم مردمی پرسپولیس می نمایند؛ این آخرین فرصت و اولتیماتوم است، دفعه بعد با یک لحن دیگر صحبت می کنم. مجری برنامه ای که مخاطب ندارد، اجازه ندارد که با تیکه انداختن و خود شیرینی کردن دیده گردد. این تیم پرسپولیس است. نه شما و نه هیچکس دیگر حق ندارد به این باشگاه، پیشکسوتش، طرفدارش و سرمربی اش بی احترامی نماید. از آقای جبلی گله مند هستم. یکسری برنامه برای دیده شدن این کارها را می نمایند. الان لحنم خوب است اما دفعه بعد به شکل دیگری صحبت می کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا گل محمدی به علت غیرحرفه ای گری صدا و سیما در نشست خبری حاضر نمی شود؟ بیان نمود: آقا یحیی یکسری مسائل و بحث ها دارد که می گوید اگر به نشست خبری بیاید مجبور است یکسری حرف ها بزند و به همین علت بهتر دید که در نشست خبری حضور پیدا نکند. با این حال خیلی از تیم ها و مربیان به نشست خبری نمی آیند. نه قبل از مسابقه و نه بعد از مسابقه به نشست خبری نمی آیند اما یحیی گل محمدی تا دو هفته پیش هر دوی این نشست ها را می آمد. هیچ برخوردی نشده است و مطمئن باشید ما هم مثل بقیه می شویم.

سرپرست پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی و نبودن نام گل محمدی در فهرست اعلامی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از نظرم یحیی برترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کردند، تبریک می گویم. به نظرم بازی با اسامی است و آن ها انتخابشان را نموده اند. من خوشحالم که ایرانی ها رو دست نخوردند. این طریقه را انتخاب کردند که نام بدهند و بگویند برنامه بدهید ولی چنین چیزی نیست. من فکر می کنم مربیان ایرانی باهوش تر از این حرف ها بودند. به نظرم اگر نامی از آقای گل محمدی بود هم چون ایشان پرسپولیس و طرفدارانش را دوست دارد به این پیشنهاد جواب منفی می داد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه برنامه ای برای حضور حداکثری طرفداران در آزادی و کاهش قیمت بلیت ها دارد، شرح داد: ان شاءالله قیمت بلیت ها هم پایین بیاید. مشکل این است که اجازه حضور 5000 نفر را می دهند. باید تعداد بیشتر گردد. دیروز هم نامه ای زدیم و درخواست کردیم و ان شاءالله توافق نمایند. الان طبقه بالا نمی تواند طرفدار بیاید، هفت هشت سکو هم خراب است، اگر قرار باشد نسبت به همینی هم که هست محدودیت بگذارند، باشگاه تلاشش را می نماید که اگر اجازه ورود بدهند، قیمت بلیت ها هم کاهش پیدا کند. فوتبال به طرفدارانش به خصوص طرفداران پرسپولیس زنده است. خیلی ها شعار می دهند که بیشترین طرفدار را دارند اما هر جا بروید، پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2074

به "پیروانی صداوسیما را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی صداوسیما را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید