پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان در 13 استان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، فناوری انتخاب دستی شبکه رادیویی که در آبان ماه سال جاری و برای نخستین بار در کشور، به وسیله شاتل موبایل در استان خوزستان و پس از تحلیل بازخوردها در 7 استان دیگر پیاده سازی شده بود، اکنون به طور آزمایشی برای مشترکین 13 استان ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل نیز راه اندازی شد.

پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان در 13 استان

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، در فاز نو پیاده سازی فناوری نوآورانه هوشمندی، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی به وسیله شماره گیری کددستوری #8*1* که پیش از این در 8 استان کشور در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، هم اکنون در 13 استان دیگر نیز راه اندازی شده است. بر این اساس تمامی مشترکین سیم کارت های این اپراتور تلفن همراه در 21 استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل به وسیله شماره گیری کددستوری #1*8*1*، امکان استعلام و مشاهده شرایط شبکه رادیویی میزبان، به وسیله شماره گیری کددستوری #2*8*1* امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه میزبان بین هر سه شبکه تلفن همراه اصلی کشور و به وسیله شماره گیری #3*8*1* امکان فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را دارند.

قابلیت انتخاب شبکه میزبان با خروج مشترک از شهر محل سکونت یا کاهش نسل فناوری شبکه انتخابی، به حالت انتخاب هوشمند بازگشته و بطور اتوماتیک برترین پوشش شبکه را برای مشترکین انتخاب خواهد نمود.

گفتنی ست شاتل موبایل توسعه این قابلیت نو در سایر استان های کشور را در برنامه خود دارد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل نو تلفن همراه کشور است که امکان اتصال هوشمند و اتوماتیک به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را فراهم نموده است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1794

به "پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان در 13 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان در 13 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید