پوچتینو: فکر نمی کنم بازیکن جدید جذب کنیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می گوید در نقل وانتقالات زمستانی جاری بازیکنی جذب نخواهد کرد.

پوچتینو: فکر نمی کنم بازیکن جدید جذب کنیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری 7 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل ترانمیر روورز دسته چهارمی در چارچوب دور سوم از رقابت های جام حذفی و صعود به دور بعد رقابت ها گفت: مهمترین چیز این بود که ما قدرت ذهنی خود را نشان دادیم. ذهنیت بازیکنان ما در این بازی خوب بود و باید اینطور باشد. در فوتبال ممکن است پیروز شوید یا شکست بخورید، اما حفظ استانداردها مهم است.

وی اضافه نمود: عملکرد پرقدرتی از خود ارائه کردیم، هرچند نیمه اول کار برای مان سخت بود، به همین خاطر کار دشواری در گشودن دروازه حریف داشتیم، اما بعد از آن در نیمه دوم در زدن ضربات آخر بادقت تر عمل کردیم. خیلی خیلی خوشحالم که راهی دور بعد شدیم و اکنون باید به بازی سه شنبه خود - مقابل چلسی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه - فکر کنیم.

سرمربی تاتنهام در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید در پنجره کنونی نقل وانتقالات زمستانی گفت: فکر نمی کنم کاری در نقل وانتقالات انجام دهیم. من از بازیکنانی که دارم، راضی هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 36

به "پوچتینو: فکر نمی کنم بازیکن جدید جذب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: فکر نمی کنم بازیکن جدید جذب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید