ونتورا: 50 درصد به نتیجه فکر می کنیم و 50 درصد به بازی زیبا، آلبانی و ایتالیا روابط فوتبالی خوبی دارند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم ملی ایتالیا با آرامش خاصی تیمش را آماده آخرین بازی انتخابی جام جهانی 2018 می نماید.

ونتورا: 50 درصد به نتیجه فکر می کنیم و 50 درصد به بازی زیبا، آلبانی و ایتالیا روابط فوتبالی خوبی دارند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا لحظه آخری ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با آلبانی در آخرین دور گروهی انتخابی جام جهانی 2018 از آرامش خودش و کوشش آتزوری سخن گفت.

او در این باره گفت: کاملا آرام هستم. تیم خیلی خوب تمرین نموده و امیدوارم نمایشی بهتر از بازی مقابل مقدونیه رقم بزنیم.از عملکرد 14، 15 ماه اخیر ایتالیا رضایت دارم. می توانستیم در بعضی جنبه ها بهتر باشیم اما به هرحال دلیلی برای گله و شکایت وجود ندارد.وقتی یک سال و نیم قبل راهنمایی تیم ایتالیا را به عهده گرفتم، ضمن احترام و حفظ تاریخ سازها و بزرگان تیم بر لزوم تغییر نسل تاکید کردم. این انقلاب آرام آرام به نتیجه می رسد؛ ضمن اینکه ما همواره به بزرگان قدیمی مانند دروسی و بوفون احترام می گذاریم.بدون بزرگان تاریخ ساز، موفقیت های بزرگ سالیان اخیر حاصل نمی شد.

ونتورا در ادامه اضافه نمود: در رختکن به جای صحبت از تاکتیک ها درباره روحیه و همکاری تیمی صحبت کردم؛ همان عواملی که می تواند موفقیت ما در پلی آف و در نهایت راهیابی به جام جهانی را رقم بزند.مانند تیم های باشگاهی در رده ملی هم باید به جوانان فرصت مقابله با مسائل و آزمون و خطا را بدهید تا خودشان را پیدا نمایند.امیدوارم در اولین بازی خودمان در زمین آلبانی نمایش خوبی را از هر 2 تیم ببینیم.نسل جدید فوتبال ایتالیا در راه است. اگر در این بازی پیروز شویم، سید یک قرعه کشی می شویم. به همین دلیل 50 درصد به نتیجه و 50 درصد به فوتبال زیبا فکر می کنیم.پانوچی، سرمربی حریف، دوست و هموطن ماست.بازی مقابل تیم او افتخار بزرگی است. قبل از پانوچی یک ایتالیایی دیگر به نام دبیازی سرمربی آلبانی بود و این موضوع نشان از ارتباط خوب فوتبالی بین 2 کشور دارد.این بازی نبردی بین بازیکنان است، نه جدالی بین 2 مربی.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 673

به "ونتورا: 50 درصد به نتیجه فکر می کنیم و 50 درصد به بازی زیبا، آلبانی و ایتالیا روابط فوتبالی خوبی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا: 50 درصد به نتیجه فکر می کنیم و 50 درصد به بازی زیبا، آلبانی و ایتالیا روابط فوتبالی خوبی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید