وضع محدودیت های ترافیکی 5 روزه در راه های شمال

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 26 بهمن تا روز یکشنبه 30 بهمن در جاده های شمال اعمال می گردد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

وضع محدودیت های ترافیکی 5 روزه در راه های شمال

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های آدینه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز های آدینه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر ها کماکان از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز های چهارشنبه و پنجشنبه و بعلاوه از ساعت 6 الی 24 روز های آدینه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع می باشد.

محدودیت تردد محور سوادکوه

تردد همه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز های آدینه و شنبه در این محور ممنوع می باشد.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2070

به "وضع محدودیت های ترافیکی 5 روزه در راه های شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع محدودیت های ترافیکی 5 روزه در راه های شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید