همایش مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو وامور های تابعه آبفا خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در این نشست هم اندیشی دو روزه که امور آبفا باخرز میزبانی آن را برعهده داشت ، راه چاره های صرفه جویی در مصرف آب و برطرف تنش آبی تابستان 1400 ارائه ونقد و آنالیز شد.

همایش مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو وامور های تابعه آبفا خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی؛ در مراسم افتتاح همایش ابتدا مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به شرایط سخت تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان ، بر تشویق مشترکان به مصرف بهینه با استفاده از برنامه های فرهنگی تاکید نمود و از مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو وامور های تابعه خواست به وسیله ایجاد و تقویت هرچه بیشتر تعامل با فرمانداران ، امامان آدینه و جماعت مساجد و برگزاری برنامه های فرهنگی برای گروه های هدف زمینه عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف تابستان را فراهم آورند.

سعید روزی همچنین با مهم خواندن استفاده درست از امکانات برای خدمت موثر به شهروندان و روستائیان گفت: نحوه ارائه خدمات باید به گونه ای باشد که کمترین مشکل هم از جانب مردم منعکس نشود.

وی با بیان اینکه پست ها به عنوان امانت در اختیار ما قرار گرفته است و باید امانت دار خوبی باشیم ، پشتوانه آبفا را اعتماد عمومی دانست و خاطر نشان کرد: امروز حرف اول را رسانه می زند .

وی کنترل افکارعمومی در حوزه آب را با استفاده از خبرنگاران ، شبکه های مجازی ، پایگاه های اطلاع رسانی ، مطبوعات و خبرگزاری ها مهم خواند و اضافه نمود: در این راستا چناچه چاشنی باور و علاقه مندی هم در کار باشد خاتمه و نتیجه کار مثبت خواهد بود.

در ادامه مسئولان روابط عمومی به طرح ایده ، پیشنهاد ، دیدگاه و نظرات خود با موضوع آب پرداختند که مقررشد موارد مهم و فراگیر ، مصوب و برای اجرا در اختیار مسئولان روابط عمومی ها قرار بگیرد.

در این جلسه که در مجموعه رفاهی اداره آموزش و پرورش شهرستان باخرز در روستای ییلاقی ارزنه برگزارشد از روابط عمومی های برتر در بخش های اطلاع رسانی، رسانه ، فراوری محتوا و ... هم با اهداء لوح تقدیر شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1524

به "همایش مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو وامور های تابعه آبفا خراسان رضوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو وامور های تابعه آبفا خراسان رضوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید