نشست مشورتی معاون توسعه مدیریت و مدیران کل استان ها برگزار گردید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نشست مشورتی مدیران کل هفت استان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با معاون توسعه مدیریت برگزار گردید.

نشست مشورتی معاون توسعه مدیریت و مدیران کل استان ها برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این نشست که صبح امروز یکشنبه 25 آذر با حضور محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت، سید محسن دلبری مدیرکل امور استانها و مدیران کل ستادی حوزه توسعه مدیریت سازمان برگزار گردید، مدیران کل استان های آذربایجان شرقی، فارس، هرمزگان، سمنان، البرز، لرستان و خراسان شمالی به بیان چالش ها و مسائل ادارات کل استان ها در حوزه های تخصصی سازمان پرداختند.

در جریان این نشست مرتضی آبدار بخشایش مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی چالش ها، مسائل و پیشنهادات استان ها در رابطه با حوزه توسعه مدیریت را اعلام کرد.

همچنین مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس با آنالیز موارد مرتبط با حوزه میراث فرهنگی و پژوهشگاه، نظرات استان ها را اعلام کرد.

در ادامه نیز رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان چالش ها و مسائل موجود در حوزه گردشگری استان های ساحلی را با معاون توسعه مدیریت در میان گذاشت.

چالش های موجود در حوزه یگان حفاظت، گزینش، حراست و امور بین الملل و روابط عمومی موضوع گزارش حجه الاسلام و المسلمین فخرالدین صابری در این نشست بود.

همچنین در این نشست سید امین قاسمی به بیان مسائل و موانع حوزه سرمایه گذاری در استان ها پرداخت و حبیب یزدان پناه نیز چالش های حوزه صنایع دستی را با معاون توسعه مدیریت را عنوان نمود.

در ادامه مدیران حوزه توسعه مدیریت به تناسب موارد مطروحه پاسخ های لازم را ارائه نموده و در انتها نیز معاون توسعه مدیریت با تقدیر از حضور مدیران کل استان ها در این نشست گفت: هدف از تشکیل شورای مشورتی مدیران کل استان ها شناسائی مسائل پیش روی و ارائه راه حلهای مناسب با مشارکت حداکثری استان ها است.

او اضافه نمود: در هفته های آینده نیز این نشست ها ادامه خواهد یافت و دبیرخانه این شورا در اداره کل امور استان ها وظیفه پیگیری و اجرایی شدن تصمیمات را دارد.

معاون توسعه مدیریت از مدیران کل استان ها خواست مسائل را همراه با راه حل و پیشنهادات اجرایی ارائه نموده و در تصمیم سازی های سازمان مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 264

به "نشست مشورتی معاون توسعه مدیریت و مدیران کل استان ها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشورتی معاون توسعه مدیریت و مدیران کل استان ها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید