منوچهر هادی پاسخ محمدرضا گلزار را داد؛ مهم نیست مرا نشناختی!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: اظهارنظر اخیر محدرضا گلزار درباره دلایل شکست سریال شبکه نمایش خانگی گیسو، واکنش کارگردان را در پی داشت.

منوچهر هادی پاسخ محمدرضا گلزار را داد؛ مهم نیست مرا نشناختی!

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است . محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محمدرضا گلزار درباره فیلم گیسو نظر داد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گلزار ضعف فیلمنامه و نبود متن کامل و بی انگیزگی آدم های موثر در پروژه را از دلایل شکست گیسوی منوچهر هادی عنوان نموده بود.

او در بخشی از صحبت هایش گفته بود، … وقتی اتفاقی برای پروژه ای می افتد مقصر آن همه هستیم. شاید ما هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم. پس من هم این شکست را گردن می گیرم…

حالا منوچهر هادی که این روزها سریال کمدی نیسان آبی را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی می نماید، در اینستاگرامش در پاسخ به محمدرضا گلزار نوشته است:

از تو فقط لحظات خوب و رفاقت و برادری را بخاطر می سپارم. حضورت در زندگی کاریم موثر و مفید بود.

مهم نیست که من را نشناختی مهم است که میشناسمت خوش قلب و مهربان. صد گیسو که با تمام وجود و همه انگیزه ساختمش فدای یک تار موت، نه در کلام در واقعیت درونم.

ممنون تک تک عوامل و گروه محترم مخصوصن تهیه کننده هومن کبیری هم هستم و شرمسار کسانی که به هر علت ناراضی از گیسو هستند. تمام کاستی ها از من و دلایل ناتمام ماندن گیسو بماند. فقط بدانید که برای ادامه و خاتمه گیسو جنگیدم و نشد. مقصر کیست باز هم بماند.

مردم گیسو را دیدند و دنبال کردند و گله آنها به حق از ناتمامی آنست. که در این مجال گفتنش دردی را دوا نمی نماید.

سریال گیسو در ادامه عاشقانه با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی و حسین کمک ساخته شد. منوچهر هادی، کارگردان گیسو تیرماه سال جاری از خاتمه اجباری این سریال و کنار گذاشته شدنش از کارگردانی پروژه گفته بود.

منبع: ایسنا

منبع: رکنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1816

به "منوچهر هادی پاسخ محمدرضا گلزار را داد؛ مهم نیست مرا نشناختی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوچهر هادی پاسخ محمدرضا گلزار را داد؛ مهم نیست مرا نشناختی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید