مقاله: مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، این موضوع یک راز نیست: کانادایی ها و بازدیدکنندگان از این کشور از کیفیت زندگی برخوردارند که در سراسر دنیا شناخته شده است. تعالی در همه جنبه های زندگی در کانادا نفوذ میکند؛ از محله های امن در بعضی از وطنی ترین شهرهای آمریکای شمالی گرفته تا مراقبت های بهداشتی درجه یک و حمل و نقل عمومی و یک سیستم آموزش عالی. سازمان ملل متحد، کانادا را به عنوان یکی از سه مکان برتر زندگی در دنیا قرار داده است. کانادا به دلیل دسترسی به آموزش با کیفیت، امید بالا به زندگی و نرخ جنایت کم نمرات بالایی کسب نموده است.

مقاله: مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

بهار: مارس تا می، دامنه 10 تا 20 درجه سانتیگراد (آفتابی، کمی باران)

دانشجویان بین المللی با تحصیل در کانادا می توانند به میزان قابل توجهی پس انداز نمایند. هزینه ها در دانشگاه های دولتی ایالات متحده تقریبا 1/3 برابر بیشتر از هزینه های دوره های کارشناسی در کانادا است، در حالی که هزینه های دانشگاه های خصوصی ایالات متحده دو برابر و یا حتی بیشتر از کاناداست. فاکتور هزینه کم زندگی در کانادا و سایر فاکتورهای اقتصادی مزیتی عظیم برای دانشجویان است.

زمستان: دسامبر تا مارس، از 15- تا 5 درجه سانتیگراد (آفتابی، برف)

کانادا به عنوان دومین کشور عظیم دنیا، از نظر جغرافیایی تنوع فوق العاده ای را در آب و هوایی نه چندان سرد، ارائه می دهد! بازدید نمایندگان از کوه های ساحلی و دشت های گسترده، چشم اندازهای درخشانی را در شهرهای پیشرفته کشف می نمایند. پارک های ملی در هر استان واقع شده اند و بعضی از آنها به عنوان میراث دنیای یونسکو شناخته شده اند.

منبع مقاله: مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1289

به "مقاله: مزایای تحصیل در کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مزایای تحصیل در کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید