مدرس جهانی تیراندازی با کمان: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار کردیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، پاسکال کولمایر، مدرس جهانی تیراندازی با کمان گفت: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار نموده و فدراسیون نهایت تمهیدات لازم را برای ارتقا دانش مربیان خود دارد.

مدرس جهانی تیراندازی با کمان: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار کردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پاسکال کولمایر مدرس فدراسیون جهانی تیرو کمان به همراه شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل دیدار و مصاحبه کردند.

در ابتدای این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدرس جهانی تیر و کمان ابراز داشت: بدون تردیدی لازمه رشد هر رشته ورزشی آموزش است و به همین منظور کمیته ملی المپیک حمایت های همه جانبه ای از برگزاری این دوره ها داشته و حتی این آمادگی را داریم تا برای سال آینده میزبان دوره سولیداریتی باشیم و امیدواریم فدراسیون جهانی نیز نهایت همکاری و حمایت را از فدراسیون کشورمان داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین با حمایت های مسئولین فدراسیون تیراندازی با کمان در نظر دارد مرکز آموزشی بزرگی در مجموعه ورزشی آزادی با یاری بخش خصوصی احداث کند که شما خود نیز از این مکان بازدید داشته اید ولی انتظار داریم بعد از اتمام کار، فدراسیون جهانی همکاری لازم را با فدراسیون کشورمان داشته باشد و این مرکز را به عنوان مرکز آموزش بین المللی تیر و کمان در خاورمیانه معرفی و به رسمیت بشناسد و در تجهیز آن به ما یاری کند.

پاسکال کولمایر مدرس جهانی فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن قول همکاری در این زمینه ابراز داشت: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار نموده و فدراسیون نهایت تمهیدات لازم را برای ارتقا دانش مربیان خود دارد. قول می دهم به عنوان یک مدرس جهانی نهایت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشم.

وی ادامه داد: حمایت های شما به عنوان دبیر کل کمیته در برگزاری دوره های سولیداریتی از فدراسیون تیراندازی با کمان بدون تردید باعث دلگرمی ما می گردد و قطعاً این کلاس ها تاثیر بسزایی در رشد و ارتقا تیر و کمان ایران خواهد شد و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 98

به "مدرس جهانی تیراندازی با کمان: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرس جهانی تیراندازی با کمان: دوره های آموزشی خوبی در ایران برگزار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید