تور افریقای جنوبی: محققان آفریقای جنوبی: احتمال ابتلای مجدد با سویه امیکرون 3 برابر بیشتر است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نتایج یک آنالیز تازه که به وسیله محققان آفریقایی اجرا شده نشان می دهد، خطر عفونت مجدد با سویه امیکرون سه برابر بیشتر از سویه های پیشین ویروس کروناست.

تور افریقای جنوبی: محققان آفریقای جنوبی: احتمال ابتلای مجدد با سویه امیکرون 3 برابر بیشتر است

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از فرانس 24، نتایج یک آنالیز تازه که به وسیله محققان آفریقایی انجام شده نشان می دهد، خطر عفونت مجدد با سویه امیکرون سه برابر بیشتر از سویه های پیشین ویروس کروناست.

جولیت پولیام، از مرکز مدل سازی و تحلیل اپیدمیولوژیک آفریقای جنوبی و هری مولتری از مرکز ملی بیماری های واگیر، اظهار کردند: این یافته شواهدی از توانایی سویه اُمیکرون برای فرار از مصونیت ناشی از عفونت قبلی را ارائه می نماید.

این مطالعه اولیه که به وسیله دانشمندان آفریقای جنوبی منتشر شده بیانگر آن است، نوع امیکرون در مقایسه با سویه های دلتا یا بتا سه برابر بیشتر محتمل است باعث عفونت مجدد گردد.

این یافته ها بر اساس داده های جمع آوری شده به وسیله سیستم بهداشتی کشور، اولین شواهد اپیدمیولوژیک را در خصوص توانایی این سویه برای فرار از مصونیت از عفونت قبلی ارائه می دهد. تا 27 نوامبر(یک هفته پیش) 35 هزار و 670 مورد عفونت مجدد مشکوک در بین 2.8 میلیون نفر با آزمایش مثبت وجود داشته، مواردی که با فاصله 90 روز مثبت بودند، عفونت مجدد در نظر گرفته می شدند.

جولیت پولیام می گوید: عفونت های مجدد اخیر در افرادی اتفاق افتاده که عفونت های اولیه آنها در هر سه موج اتفاق افتاده است؛ بیشتر آنها عفونت اولیه خود را در موج دلتا داشته اند.

وی هشدار داد که نویسندگان اطلاعاتی در خصوص شرایط واکسیناسیون افراد ندارند و بنابراین نمی توانند ارزیابی نمایند که امیکرون تا چه حد از ایمنی ناشی از واکسن فرار می نماید. محققان قصد دارند در ادامه این موضوع را مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1740

به "تور افریقای جنوبی: محققان آفریقای جنوبی: احتمال ابتلای مجدد با سویه امیکرون 3 برابر بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: محققان آفریقای جنوبی: احتمال ابتلای مجدد با سویه امیکرون 3 برابر بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید