مبل بادی راحتی و آسایش برای دورهمی خانوادگی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مبل بادی یکی از انواع مبل ها است که برای سنین مختلفی قابل استفاده است. این مبل ها در انواع مختلفی مثل مبل بادی چرم، مبل بادی راحتی، مبل بادی سلطنتی، مبل بادی ژله ای، مبل بادی شیشه ای، مبل بادی شنی و… فراوری می شوند. مبل بادی کودک یکی از انواع این مبل ها است که هواداران زیادی در بین بچه ها دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع مبل بادی آشنا کنیم.

مبل بادی راحتی و آسایش برای دورهمی خانوادگی

معرفی انواع مبل بادی و ویژگی های آن ها

مبل های بادی در دهه نو از زندگی ما صندلی ویژه ای پیدا نموده اند. بطوریکه استفاده از مبل بادی بچه گانه و یا مبل بادی استخری یکی از تفریح های محبوب بچه ها بحساب می آید. علاوه بر بچه ها، بزرگسالان نیز می توانند از مبل هایبادی استفاده نمایند. مبل بادی ساده و مبل بادی توپی از انواع دیگر مبل ها اند که مناسب استفاده در تمامی سنین هستند.

علاوه بر این، انواع مبل های دیگر بادی نیز می توانند به دسته بندی ها زیر تقسیم شوند:

  1. مبل بادی پلاستیکی
  2. مبل بادی پارچه ای
  3. مبل بادی رنگی
  4. مبل بادی شارژی
  5. مبل بادی جیر
  6. مبل بادی اتاق خواب
  7. مبل بادی تختخواب شو
  8. مبل بادی کودک دخترانه
  9. مبل بادی زیر پایه دار
  10. مبل بادی طرح چرم
  11. مبل بادی حفاظ دار
  12. و…

مبل بادی تختخواب شو چیست؟

یکی از انواع مهم ترین و نوترین مبل بادی، مبل بادی تختخواب شو است که کاربرد های گوناگونی دارد. این مبل بادی در دو نوع مبل بادی جیر و مبل بادی براق تختخواب شو فراوری می گردد. این مدل ها هردو دارای جنس مناسب و کیفیت خوبی هستند و اگر به درستی از آن ها بهره ببرید، تا سال ها سالم خواهند ماند! این مبل ها مخصوص فضا های کوچک اند و می توان آن ها را بعنوان مبل بادی قابل حمل نیز استفاده کرد. این مبل می تواند بعنوان مبل بادی بچه گانه نیز استفاده گردد؛ میزان و جزئیات مبل خود را می توانید هنگام خرید مبل خود معین کنید.

مبل بادی استخری

یکی دیگر از انواع مبل های بادی است که برای سنین مختلفی استفاده می گردد. بخصوص برای بچه ها، استفاده از مبل بادی استخری می تواند بسیار مجذوب کننده باشد! مبل بادی استخری را تقریبا همه ما دیده ایم! این مبل ها دارای یک فضای مناسب برای ریختن آب اند که کودک شما بتواند براحتی در آن بنشیند و بازی کند. این مبل ها در رده های سنی مختلفی فراوری می شوند و کاربرد های بسیار گوناگون و جالبی دارند.

مبل بادی شارژی چیست؟

این نوع از مبل های بادی می توانند به برق متصل شده و شارژ شوند و با باتری تعبیه شده در خود احتیاج شما برای استفاده هایی مثل شارژ گوشی را برآورده نمایند. علاوه بر این، بعضی از مبل های بادی شارژی دارای قابلیت ویبره هستند که بتوانند لحظات مجذوب کنندهی را برای شما فراهم نمایند!

مبل بادی سلطنتی چگونه است؟

این مبل های بادی نمایی بسیار مجذوب کننده و البته با پرستیژ دارند! جالب است بدانید که استفاده از این مبل ها در صورت عدم مراقبت، ممکن است منجر به خراب شدن زودهنگام مبل گردد. علاوه بر این، باید دقت داشته باشید که خرید مبل بادی سلطنتی ممکن است قیمت بیشتری نسبت به مبل بادی ساده روی دست شما بگذارد!

مبل بادی زیر پایه دار

این نوع مبل بادی یکی از برترین مبل های بادی است که برای استراحت بکار برده می گردد! این مبل بادی همچون مبل های بادی پشتی دار، دارای یک قسمت پشتی و یک قسمت زیرین اند. این مبل ها با زاویه حدود 130 درجه ساخته می شوند تا شیب مناسب برای خوابیدن شما را فراهم نمایند. علاوه بر این، این مبل های بادی دارای جایی برای لیوان اند که شما در حین استراحت نگرانی افتادن لیوان خود را نداشته باشید!

مبل بادی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب یک مبل بادی خوب پارامتر های مختلفی دارد. این مبل باید در شرایط مختلفی که شما مدنظر دارید دوام آورد. برای مثال، اگر شما می خواهید مبل بادی بچه گانه تهیه کنید یا مبل بادی راحتی خریداری کنید، بهتر است کیفیت متریال استفاده شده برای ساختن آن مبل را در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید نحوه فراوری و شرکت سازنده آن را مورد آنالیز قرار دهید. مبل بادی خوب در اثر باد شدن، تغییر شکل نامتعارفی نمی دهد! علاوه بر این، این مبل در صورت خالی شدن بادش دچار شکستگی های عمیق در بافت خود نمی گردد. از آن جا که انواع مدل های این مبل مثل مبل بادی پارچه ای و مبل بادی پلاستیکی بسیار محبوب اند، باید در جنس پارچه یا پلاستیکی که برای فراوری استفاده شده است، دقت کافی داشته باشید. برای نگهداری از مبل های بادی خود نیز نکات زیر را رعایت کنید:

  1. هیچگاه مبل را جلوی نور آفتاب قرار ندهید! این کار باعث از بین رفتن آرام ولی قطعی بافت مبل می گردد و ممکن است جنس اولیه مبل برای شما دیگر قابل لمس نباشد!
  2. سعی کنید روی مبل بادی نپرید! این کار باعث فشار یکباره به مبل می گردد و ممکن است مبل شما در حین انجام این کار پاره گردد!
  3. مبل بادی را بیش از حد باد نکنید! این کار باعث از هم گسستگی لایه های محافظ مبل می گردد که رفته رفته باعث ترکیدن مبل خواهد شد.
منبع: اتاق
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1727

به "مبل بادی راحتی و آسایش برای دورهمی خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل بادی راحتی و آسایش برای دورهمی خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید