قهرمان بروجنی در مسابقات دو ومیدانی آسیا دوم شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن گفت: قهرمان دو و میدانی بروجنی سال جاری هم در مسابقات آسیایی چین با کسب مقام دوم خوش درخشید.

قهرمان بروجنی در مسابقات دو ومیدانی آسیا دوم شد

سیامک میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: محمد ارزنده سال جاری هم در مسابقات دو و میدانی آسیا در کشور چین عملکرد چشمگیری داشته است.

وی اضافه نمود: این قهرمان بروجنی در مسابقات آسیایی سال جاری توانسته عنوان نهمی دوره پیش این رقابت ها را با مدال نقره تعویض کند.

میرزایی توضیح داد: محمد ارزنده در ماده پرش طول با رکورد هفت متر و 80 سانتی متر به مدال نقره رسید و رکورد داخل سالن ایران را هم در این ماده که در اختیار خودش بوده به شش سانتی متر ارتقا داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن با بیان اینکه رشته ورزشی دو و میدانی در شهرستان بروجن پیشرفت خوبی داشته است، اضافه نمود: به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد تبلور غیرت، عزت و توانمندی جوانان مومن ایران اسلامی در رقابتی معتبر بودیم که سربلندی و افتخار را برای ملت و کشور به همراه داشت.

میرزایی اظهار کرد: افتخارآفرینی تیم ملی دو و میدانی ایران اسلامی در رقابت های قهرمانی آسیا بسیار ارزشمند است و برای کشورمان سربلندی ارمغان آورده است.

وی با اشاره به توانایی ورزشکاران این شهرستان، گفت: این مسابقات گوشه ای از ظرفیت و استعدادهای شگرف فرزندان این سرزمین را به نمایش گذاشت و نشان دهنده تلاشی هدفمند در مجموعه ای منظم و کارآمد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن با تبریک به مسئولان فدراسیون، ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی دوومیدانی و قهرمان بروجنی محمد ارزنده، اضافه نمود: امید می رودکه این پیروزی ها در میادین معتبری که در پیش رو داریم تداوم یابد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 377

به "قهرمان بروجنی در مسابقات دو ومیدانی آسیا دوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان بروجنی در مسابقات دو ومیدانی آسیا دوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید