قایقران پارالمپیکی: تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به توکیو، اسلام جاهدی بعد از انتها کارش در مرحله مقدماتی مسابقات پاراکانوی انفرادی 200 متر کلاس VL2 بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: امروز دور اول مسابقات برگزار گردید، آنهم در شرایط جوی نامناسب و زیر باران شدید و همراه با باد. البته این شرایط برای من تنها نبود و همه ورزشکاران در وضعیتی مشابه با هم رقابت کردند.

قایقران پارالمپیکی: تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!

وی اضافه نمود: تا دو روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بندرعباسی بود، اما امروز هوا شد 3 بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی ام! البته گلایه ای نیست و همانطور که گفتم رقابت در وضعیتی برابر برگزار گردید.

جاهدی خاطر نشان کرد: در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی فرصت و شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا برترین نتیجه را بگیرم.

قایقران پارالمپیکی کشورمان یادآور شد: من اهل استان هرمزگان و شهر زیبای بندرعباس هستم. ما در طول سال به ندرت چنین هوایی را می بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس اینطور باشد، آنهم نه با این باد و باران. همانطور که گفتم باد و باران برای همه ما بود و من و دیگر قایقرانان با برترین و بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال برترین نتیجه هستیم.

وی ارزیابی اش از عملکرد خود در مسابقه امروز را اینطور بیان نمود: از گروه ما امروز فقط یک نفر می توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم.

جاهدی در خصوص شناخت خود از رقبایش گفت: من قبل از مسابقات پارالمپیک رقبای خود را به خوبی بررسی نموده بودم. من یا با آنها مسابقه داده یا تمرین نموده بودم و می دانم کارم سخت است. امیدوارم ابتدا در مرحله نیمه نهایی هوا 3 بر صفر به سود من باشد و بعد از آن فرصت صعود به فینال را پیدا کنم.

وی در خاتمه در واکنش به طرح این موضوع که آسمان توکیو و شهرهای اطراف آن تا روز شنبه بارانی خواهد بود، توضیح داد: ایرادی ندارد. خدا با ماست و ما کوشش مان را می کنیم تا برترین نتیجه را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1638

به "قایقران پارالمپیکی: تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقران پارالمپیکی: تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید