فقط به حضور در المپیک فکر می کنم، دغدغه اصلی کسب تمامی سهمیه هاست

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، پرویز هادی قهرمان وزن 125 کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد جام تختی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: مدتها درگیر مصدومیت از ناحیه کمر بودم و همین مشکل باعث شد ماه ها از تمرینات سنگین و مسابقات مهم دور بمانم. خوشبختانه این مشکل با طی شدن فرایند درمانی تا حد زیادی رفع شد و با کمتر از یک ماه تمرین توانستم در جام تختی کشتی بگیرم.

فقط به حضور در المپیک فکر می کنم، دغدغه اصلی کسب تمامی سهمیه هاست

وی با تاکید بر اینکه تمرینات زیادی برای حضور در جام تختی نداشته، اضافه نمود: همانطور که گفتم کمتر از یکماه تمرین کردم که خوشبختانه توانستم در نهایت در رقابتهای جام تختی قهرمان بشوم. البته این موضوع در ملاقات فینال کاملاً محسوس بود و اگر تمرینات بیشتری داشتم می توانستم در این مصاف، خیلی بهتر عمل کنم. به هر حال بسیار خوشحالم با کسب عنوان قهرمانی دوباره به کورس مدعیان کسب دوبنده تیم ملی بازگشتم.

قهرمان آسیا ادامه داد: به تنها مسأله ای که فکر می کنم رسیدن به المپیک و کسب مدال در این میدان بزرگ است. من برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و مطمئناً اگر جهت را به درستی طی کنم می توانم در این آوردگاه بزرگ جهانی هم حضور یابم.

هادی در انتها خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کسب سهمیه های به جامانده المپیک از جمله سهمیه 125 کیلوگرم است. امیدوارم این سهمیه ها نیز در میادین گزینشی پیش رو حاصل گردد تا تیم ایران با ترکیبی کامل راهی المپیک گردد. مطمئناً برای دستیابی به این هدف باید روی حمایت همه جانبه متولیان ورزش حساب ویژه ای باز کنیم چراکه کشتی به عنوان ورزش اول ایران احتیاج به حمایت و همدلی خاصی از سوی مسئولان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 624

به "فقط به حضور در المپیک فکر می کنم، دغدغه اصلی کسب تمامی سهمیه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط به حضور در المپیک فکر می کنم، دغدغه اصلی کسب تمامی سهمیه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید