عبدی: سولشر مربی پولدار و مودبی است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، او در دوره پرولایسنس با مربیانی که انگلیسی نبودند یا افتخاراتی نداشتند خیلی محبت آمیز برخورد می کرد .به هر حال او سال ها در منچستریونایتد بازی کرده و از لحاظ اخلاقی و فنی هم در سطح بالایی واقع شده است.

عبدی: سولشر مربی پولدار و مودبی است

حسین عبدی مربی سابق پرسپولیس و مدیر فنی تیم های ملی فوتبال بانوان که در دوره مربیگری پرولایسنسش با اولگنار سولشر سرمربی فعلی منچستریونایتد همکلاسی و همدوره بوده در مورد او می گوید: سولشر مربی خوش برخورد و خوبی بود.آو آدم باهوشی است و با تجربه ای که در منچستریونایتد داشت به سرمربیگری این تیم هم رسید.سولشر هم فرد پولداری است هم خیلی مودب.در واقع این باادب بودن یکی از بارزه هایش بود.

عبدی ادامه می دهد: او در دوره پرولایسنس با مربیانی که انگلیسی نبودند یا افتخاراتی نداشتند خیلی محبت آمیز برخورد می کرد .به هر حال او سال ها در منچستریونایتد بازی کرده و از لحاظ اخلاقی و فنی هم در سطح بالایی قرار گرفته است.در دوره پرولایسنس هم با همه برخورد خوبی داشت و یک طور رفتار می کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه فکرش را می کرد روزی سولشائر سرمربی یونایتد شود می گوید:فکر می کنم فرگوسن در این انتخاب نقش کلیدی بازی کرد.البته صد درصد نمی دانم اما او علاقه خاصی به بازیکنان خودش دارد .

وی درباره اینکه از آن دوره کدام نفرات چهره های سرشناسی بودند و با کدام یکی شان در تماس است می گوید:غیر از سولشائر ، که جانفرانکو زولا الان در چلسی دستیار است اما از آن دوره من با هایمر سرمربی سابق تیم ملی ایسلند که الان در قطر کار می کند در ارتباطم.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز شما تنها ایرانی صاحب مدرک پولایسنس انگلیس هستید یا نه می گوید: فکر می کنم .به نظرم دریافت این مدرک به رویا پیوسته چون کار بسیار دشواری است.

عبدی که با تیم های فوتبال بانوان همکاری می کند به دلیل سفر دوماهه اش به خارج از کشور در تمرینات و مسابقات این تیم ها حضور نداشت ضمن اینکه نداشتن قرارداد رسمی با فدراسیون هم باعث شده بود مسائلی درباره کناره گیری اش از این سمت شنیده می شد که ظاهرا این مکلات حل شده است.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 73

به "عبدی: سولشر مربی پولدار و مودبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: سولشر مربی پولدار و مودبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید