تور هلند: سیاست های اپ استور ناقض قوانین آنتی تراست هلند است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته 4 منبع مطلع مذکور این رگولاتور به شرکت آمریکایی دستور داده تغییراتی انجام دهد.

تور هلند: سیاست های اپ استور ناقض قوانین آنتی تراست هلند است

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

این درحالی است که در این اواخر سیاست های پرداخت اپ استور اپل به خصوص الزام توسعه دهندگان اپ به استفاده از سیستم پرداخت و دریافت 15 تا 30 درصد کمیسیون انتقاداتی را در برداشته است.

تحقیقات هلند درباره آنکه اقدامات اپل به سوءاستفاده از موقعیت برتر این شرکت در بازار می گردد یا خیر در سال 2019 میلادی شروع شد اما بعداً گستره آن کوچک تر شد.

سازمان مصرف نماینده و بازارهای هلند (ACM) ماه گذشته تصمیم خود را به این شرکت آمریکایی خاطرنشان کرد. این سازمان هنوز جریمه ای علیه اپل وضع نکرده اما از این شرکت خواسته تغییراتی در سیستم پرداخت در اپ خود ایجاد کند.

ماه گذشته کره جنوبی قانونی وضع کرد که اجازه نمی دهد اپراتورهای فروشگاه های اپ توسعه دهندگان را وادار نمایند از سیستم های پرداخت آنها استفاده نمایند.

در ژاپن هم اپل برای متوقف کردن تحقیقات آنتی تراست توافق کرد تا به بعضی از اپ های موسیقی، ویدئو و کتاب الکترونیک اجازه دهد گزینه های پرداخت خارج از اپ استور را به کاربرانشان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1676

به "تور هلند: سیاست های اپ استور ناقض قوانین آنتی تراست هلند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: سیاست های اپ استور ناقض قوانین آنتی تراست هلند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید