سواحل معروف جمهوری دومینیکن

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، همان طوری که می دانیم یکی از سرگرمیات مورد توجه برای بیشتر مردم، رفتن به سواحل و لذت بردن از شنا و قدم زدن در کنار ساحل دریا است. هر کشوری بر طبق آب وهوا، شرایط اقلیمی و یا دوری و نزدیکی به دریا دارای سواحل متنوعی است. جدا از شنا کردن در آب های نیلگون، حتی تماشای منظره ها زیبایی از امواج خروشان دریا و انعکاس آسمان آبی در آب، برای همه افراد، زیبا و هیجان انگیز است. مخصوصاً اگر در فصل گرما به ساحل رفته و علاوه بر شنا، در ساحل چادر زده و آفتاب بگیرید. چه لذتی بالاتر از این سرگرمی مفرح و رؤیایی. یکی از مناطقی که از سواحل بسیار زیبا و رؤیایی برخوردار است، سواحل دومینیکن است. در ادامه مقاله قبلی به معرفی سواحل دیگری در این کشور می پردازیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

سواحل معروف جمهوری دومینیکن

ساحل لاس گالراس

در نزدیکی شهر لاس گالراس، یکی از معروف ترین و مشهورترین سواحل جمهوری دومینیکن به چشم می خورد. نمای این ساحل و آب های دریا در این ساحل به قدری خیره کننده است که هر مسافری در آنجا از این منظره ها به شگفت می آید. شاید این ساحل کمی دورافتاده باشد، اما ازنظر امکانات و زیبایی واقعاً حرف اول را می زند. شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی خود را به ساحل اصلی برسانید. در این ساحل، انواع امکانات ازجمله جایگاه های خاصی برای مسافران ایجادشده است تا بتوانند بر آن ها تکیه زده و به تماشای دریا بنشینند.

دریا در این منطقه تقریباً کم عمق بوده و رنگ آن هم به صورت طیف وسیعی از رنگ های فیروزه ای، سبز و سایه های آبی بی نظیری است که تا امتداد ساحل شمالی کشیده شده است. شهر گلراس، با در اختیار داشتن چنین ساحل زیبایی، میزبان مسافران زیادی است. این ساحل مانند گنجینه ای در دل دومینیکن است. برای شنا در آب های کم عمق بهتر است از غرب این ساحل استفاده گردد. انواع فروشندگان محلی در این ساحل به فروش وسایل موردنیاز مشغول هستند. با قدم زدن در اطراف درخت های نخل و دریای فیروزه ای، بهشت در نظر انسان تداعی می گردد. یک استراحتگاه عظیم و هتلی مشرف به اقیانوس هم در این ساحل وجود دارد که نمای خاصی به آن بخشیده است.

ساحل پلایا گرانده

کمی دورتر از منطقه معروف پوئرتو پلاتا، ساحلی به نام پلایا گرانده وجود دارد که یکی از سواحل زیبای دومینیکن محسوب می گردد. درختان نخل زیبا، دهکده ای کوچک در نزدیکی ساحل، ریل های مرجانی، ماسه های نرم ساحل همگی از ویژگی های این ساحل زیبا است. امواج عظیم دریا در جوش وخروش بوده و در بعضی از ساعات روز هم، دریا آرام است. این ساحل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ و اقامت گاه است. گستردگی ساحل با شن های زیبای آن به گونه ای است که شما می توانید در هر بخش از این ساحل اقامت داشته و از فضای آن لذت ببرید.

این ساحل در حومه شهر ریو سان خوان قرار گرفته است. شما می توانید هم به صورت پیاده و هم با وسیله نقلیه خود را به این ساحل برسانید. این ساحل برای خانواده ها و بچه ها بسیار مناسب است. فروشندگان محلی در امتداد ساحل و در همه جا به چشم می خورند. در انتهای این ساحل، یک پارکینگ و یک هتل لوکس قرار گرفته است که یکی از املاک لوکس در منطقه است. همه نوع امکانات رفاهی و استخر هم در این ساحل به چشم می خورد.

ساحل کایت

ساحل کایت، یکی از سواحل بین المللی شناخته شده در بین سواحل دریای کارائیب است که در آن همه نوع ورزش آبی انجام می گردد. این ساحل در سراسر دنیا شناخته شده و هم محبوب ترین نقطه برای موج سواری است. همه ساله جشن میزبان ساحلی و مسابقات قهرمانی دنیا برای ورزش های آبی، موج سواری و غیره در این ساحل برگزار می گردد. این جشن، تقریباً سالانه و در اواخر ماه فوریه برگزار می گردد. ازجمله این مسابقات، می توان به مسابقات سال 2017 در این ساحل اشاره نمود. تفریحات دیگری همانند برافراشتن و پرواز کایت ها و بادبادک ها؛ به علت وزش باد مناسب، در این ساحل انجام می گردد.

ساحل کابارِت

این ساحل، با آب های آرام و کم عمق و آبی فیروزه ای رنگ، زیبایی خاص خود را دارد. در این ساحل دوست داشتنی، انواع ناهارخوری ها، رستوران های مد روز و زیبا، جایگاه ها، پاسیو و امکانات دیگر وجود دارد. این ساحل هم برای خانواده ها و بچه ها مناسب است. مردم در این ساحل به انواع تفریحات و بازی ها همانند والیبال و فوتبال ساحلی مشغول هستند. ساختمان های کاه گلی زیبا و مسقف در کنار این ساحل قرار دارند. شما می توانید شب هنگام، در رستوران های ساحلی درحالی که مشغول صرف غذا هستید، به تماشای ستاره های زیبا نشسته و یا به موسیقی زیبای شبانه گوش فرا دهید.

این ساحل هلالی شکل، از محبوبیت زیادی در دومینیکن برخوردار است. ساحلی که اغلب اوقات سال، آرام است. افراد مبتدی می توانند از آب های کم عمق کنار ساحل به تمرین شنا بپردازند. برخلاف دیگر سواحل دومینیکن، این ساحل دارای اقامتگاه های تفریحی زیادی در مقیاس وسیع بوده که از همه نوع امکانات برخوردار است. بااین حال شما می توانید از هتل های لوکس کنار ساحل، با منظره دریا برای اقامت بهره ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1622

به "سواحل معروف جمهوری دومینیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل معروف جمهوری دومینیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید