تور ارزان فرانسه: سفر به پاریس؛ 22 روش برای کاهش هزینه ها (قسمت دوم)

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، از آنجایی که پاریس جاذبه های فراوانی دارد، بازدید از این جاذبه ها نیز هزینه بالایی را می طلبد. برای اینکه هزینه هایتان در سفر به این شهر رویایی را کاهش دهید، در قسمت دوم مقاله با خبرنگاران همراه شوید.

تور ارزان فرانسه: سفر به پاریس؛ 22 روش برای کاهش هزینه ها (قسمت دوم)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اگر می خواهید در سفر به پاریس و بازدید از مکان های تماشای آن کمترین هزینه را بکنید و در هزینه غذا و اقامت صرفه جویی کنید، ادامه 22 روشی که در قسمت دوم به آن ها اشاره می گردد را نیز مورد توجه قرار دهید.

موقعیت پاریس روی نقشه

12- از مکان های مجانی تماشا کنید

این شهر جاذبه های فراوانی دارد که شامل موزه هایی مثل موزه د آرت مدرن (Musée dArt Moderne)، میسون دو بالزاک (Maison de Balzac) و میسون دو ویکتور هوگو (Maison de Victor Hugo)، بیشتر کلیساها، و پارک هایی مثل ژاردین دو لوکزامبورگ (Jardin du Luxembourg) می گردد. مکانه ای زیادی در پاریس خواهی یافت که به صورت رایگان می باشند.

13- به تورهای پیاده روی رایگان بروید

چندین شرکت گردشگری تورهای پیاده روی رایگان به مکانه ای مرکزی پاریس ارائه می نمایند. تور مورد علاقه من تور پیاده روی نیو یوروپ (New Europe) هست. علاوه بر آن، تور پاریس گریترز (Paris Greeters) نیز هست که در آن بومی ها شما را به تور رایگان از شهرشان می برند. این برنامه از یک چنین توری در نیویورک تقلید شده است. حتما در خصوص راهنماهای این تورها پرس وجو کنید.

14- به خاطر داشته باشید که آب رایگان است

وقتی در رستورانی آب سفارش می دهید، آب شیر سفارش دهید زیرا که آن ها سعی می نمایند آب بطری برایتان بیاورند تا مبلغ آن را بپردازید ولی آب شیر هم رایگان است و هم سالم.

15- برای وعده نهار از منوی آماده سفارش دهید

اگر بیرون غذا می خورید، در وعده نهار این کار را نموده و از منوی غذاهای آماده پریکس فیکسی (prix fixe) که دو یا سه نوع غذای ثابت با قیمت ثابت است، سفارش دهید. در سراسر شهر رستوران ها این منو را به هنگام نهار ارائه می نمایند و قیمت آن بین 10 یورو تا 20 یورو (35,000 تا 70,000 تومان) است.

16- نهارتان را از فروشگاه ها تهیه کنید

پاریس شهر فروشگاه ها است و در سرتاسر شهر مغازه های اغذیه فروشی را می بینید. اگر می خواهید صرفه جویی زیادی در هزینه های تغذیه بکنید، به یکی از این مغازه ها رفته و کمی پنیر، نوشیدنی، نان، گوشت یا هر چیزی که دلتان می خواهد خریداری کنید و در یکی از پارک ها به پیک نیک بروید. مشاهده خواهید کرد که افراد محلی نیز همین کار را می نمایند، و این روش یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای چشیدن مزه واقعی غذای فرانسوی است.

17- مواد اساسی را از خواربارفروشی تهیه کنید

برای تهیه غذاهای اصلی و بعلاوه گوشت های آماده، خرید از خواربار فروشی روش مناسبی است. آن ها تمام مواد لازم را دارند.

18- از جشنواره های تابستانی رایگان لذت ببرید

در طول تابستان، تقریبا هر شب می توانید یک تفریح رایگان پیدا کنید، از جمله فستیوال جاز پاریس (Paris Jazz Festival) و تماشای فیلم در سطح شهر مثل سینما اون پلین ایر (Cinéma en Plein Air).

19- از WiFi رایگان بهره ببرید

در کافه ها، فست فودها، پارک ها و موزه ها می توان WiFi مجانی پیدا کرد. لیست مکانه ای این چنینی در یوروچیپو (Eurocheapo) موجود هست.

20- از ایربی ان بی (Airbnb) بهره ببرید

اگر مایل نیستید در خانه غریبه ها یا در مهمانخانه ها اقامت کنید، مقرون به صرفه ترین انتخاب دیگری که دارید برای شما ایر بی ان بی است. این سایت امکان اجاره اتاق یا کل آپارتمانی در پاریس را ممکن می نماید. شما از تمام لوازم خانه می توانید بهره ببرید. قبلا دیده ام که می توان کل آپارتمان را شبی 70 یورو (250,000 تومان) اجاره کنید. برای اولین اقامت به وسیله این سایت 35% تخفیف بگیرید.

21- بطری آبتان را پر کنید

در سراسر شهر پاریس بیش از 800 جایگاه آبخوری وجود دارد که می توانید بطری آب خود را پر آب کنید.

22- از خرید خودداری کنید

به خاطر مالیات بالا و هزینه های زیاد کار، در پاریس همه چیز از آن قیمتی که باید گران است. چیزی را نمی توانید بیابید که مشابه آن در کشور خودتان با قیمت کم موجود نباشد. پول خود را ذخیره کنید و آن را به جای کالا برای تجربه خرج کنید.

در ادامه ویدیویی از جاذبه های گردشگری پاریس را می توانیدتماشا کنید:

دانلود ویدیو

دیدگاه های خود را با خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: کجارو / nomadicmatt.com
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1806

به "تور ارزان فرانسه: سفر به پاریس؛ 22 روش برای کاهش هزینه ها (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: سفر به پاریس؛ 22 روش برای کاهش هزینه ها (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید