ساخت نسخه کنسولی Valorant در دست آنالیز است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یکی دو روزی است که Valorant، بازی جدید شرکت Riot Games رسما عرضه شده؛ عرضه ای که چندان بدون مشکل هم نبوده است. با این حال، این مسائل همگی در پی تقاضای بسیار زیاد برای بازی و شلوغی سرورهای آن هستند. بازی Valorant در بازه ای چند ماهه آن قدر عظیم شده است که توانایی رقابت با مهم ترین اکشن های اول شخص حال حاضر را دارد. در نتیجه، انتظار عرضه نسخه کنسولی بازی Valorant به هیچ وجه موضوعی دور از ذهن نیست. شرکت Riot Games گفته است که در حال آنالیز امکان عرضه Valorant روی کنسول های بازی هستند.

ساخت نسخه کنسولی Valorant در دست آنالیز است

بازی Valorant جدیدترین ساخته شرکت سازنده لیگ آو لجندز و کوشش آن ها برای ورود به عرصه اکشن های اول شخص رقابتی است؛ طوری که می توان گفت Valorant مستقیما با عظیم ترین های این سبک یعنی کانتر استرایک و اورواچ رقابت می نماید. نکته جالب درباره Valorant هم کوششی است که سازندگان آن برای جذب مخاطب های هر دو بازی نموده اند. بازی Valorant از نظر ساختاری بسیار شبیه به کانتر استرایک طراحی شده، ولی در عین حال قهرمان هایی کاملا شبیه به اورواچ دارد. شرکت Riot Games هم از این موضوع به خوبی نتیجه گرفته است؛ طوری که طبق گفته این شرکت، در دوره آزمایشی بازی Valorant، با این که افراد محدودی به بازی دسترسی داشتند، به صورت میانگین روزی 3 میلیون نفر Valorant بازی نموده اند.

تهیه نماینده Valorant به تازگی در مصاحبه ای که با وب سایت گیم اسپات داشته، از احتمال عرضه نسخه کنسولی این بازی صحبت نموده است. آنا دانلن به گیم اسپات گفته که نسخه احتمالی بازی برای کنسول ها، باید به اندازه نسخه کامپیوتر از دیدگاه رقابتی تعادل داشته باشد.

طبق گفته دانلن، شرکت Riot Games نگران این است که بعضی از بازی نماینده ها روی پلتفرمی خاص، نسبت به دیگران رجحان پیدا نمایند. با این حال، تیم سازنده Valorant از این چالش استقبال می نمایند و حاضرند ثابت نمایند که می توان تجربه این بازی را بدون لطمه وارد کردن به آن، روی کنسول محقق کرد.

او شرح داده است: در حال حاضر مشغول کار روی نمونه های اولیه نسخه کنسولی هستیم. ولی این بازی برای نوع بازی کردن خاصی طراحی شده است که مطمئن نیستم کاملا روی کنسول جواب می دهد. اگر به این نتیجه برسیم که می توانیم همان تجربه را روی دیگر پلتفرم ها ارایه دهیم، حتما این کار را خواهیم کرد. ولی در حال حاضر می خواهیم Valorant به خاطر گیم پلی و تجربه خاصی که ارایه می دهد شناخته گردد.

بازی Valorant چند روز پیش به صورت رایگان روی کامپیوتر عرضه شد.

منبع: GameSpot

ببینید:

تریلر گیم پلی Valorant

تریلر سینمایی Valorant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 903

به "ساخت نسخه کنسولی Valorant در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نسخه کنسولی Valorant در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید