زمینه را برای بهره مندی از نخبگان میهن دوست و توانمند فراهم می کنیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، از ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم برای بهره گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن دوست گفت.

زمینه را برای بهره مندی از نخبگان میهن دوست و توانمند فراهم می کنیم

به گزارش خبرنگاران، دهقانی با تاکید بر این که باید برای بهره بردن از توانمندی آن دسته از نخبگانی که علاقه دارند به کشور یاری نمایند، زمینه های لازم فراهم گردد، ادامه داد: باید کوشش کنیم برای نخبگان میهن دوست، فرصت اثرگذاری و اشتغال ایجاد کنیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان، با بیان این ضرورت که کشور باید تمام توان خود را به کار ببندد تا برای نخبگان اثرگذار، علاقمند و توانمند فرصت اثرگذاری ایجاد کند، عنوان نمود: از نخبگانی صحبت می کنیم که میهن دوست هستند و علاقه دارند تا به کشور و هم وطنان خود یاری نمایند و باری از روی شانه های کشور بردارند.

اجرای راهبردها برای بهره گیری از نخبگان

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دهقانی با اشاره به برنامه های جدی برای حمایت و بهره مندی از ظرفیت های نخبگان در عرصه های مهم و راهبردی کشور گفت: نه تنها معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان، بلکه تمامی دستگاه ها و بخش های اثرگذار و تصمیم ساز کشور باید برای نخبگان میهن دوست فرصت اثرگذاری و اشتغال ایجاد نمایند. تمام کوشش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری این است که با ایجاد فضا و بازار واقعی، فرصت را برای شکوفایی نخبگان و استعدادهای برتر، در دسترس نمایند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری با اشاره به ایجاد فرصت های حل مسأله و اثرگذاری برای نخبگان، اظهار کرد: در مدتی کوتاه، کم تر از 5 ماه، زمینه ای برای بیان مسأله ها از سکوهای اطلاع رسانی معاونت علمی، فراهم گردد و نخبگان برای حل این مسائل بیایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2059

به "زمینه را برای بهره مندی از نخبگان میهن دوست و توانمند فراهم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه را برای بهره مندی از نخبگان میهن دوست و توانمند فراهم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید