رواسی: به دنبال تقویت تیم ملی وزنه برداری معلولان برای جهانی مکزیک هستیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رییس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان از برگزاری 6 مرحله اردوی آماده سازی برای حضور این تیم در مسابقات جهانی مکزیک خبر داد و گفت: به دنبال تقویت تیم ملی وزنه برداری هستیم تا بهترین نتیجه را در مکزیک کسب کنیم.

رواسی: به دنبال تقویت تیم ملی وزنه برداری معلولان برای جهانی مکزیک هستیم

علی اصغر رواسی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با شرایط تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان، اضافه کرد: این تیم بعد از بازی های پارالمپیک ریو از نظر رکوردی دچار افت زیادی شده است و اکنون شرایط ایده آل و آرمانی ندارد. به همین خاطر برای این که بتوانیم تیم را از نظر رکوردی به یک شرایط خوبی برسانیم، اولین اردوی تیم ملی معلولان با حضور 19 ورزشکار در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان تشکیل شده و بنا داریم با برپایی 6 مرحله اردوی آماده سازی این تیم را تا قبل از رقابت های جهانی مکزیک که مهر ماه برگزار خواهد شد، به شرایط خوبی برسانیم تا بار دیگر در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که از این تعداد چند وزنه بردار راهی مکزیک خواهند شد، اظهار کرد: در انتها اردوی ششم و پس از رکوردکیری در انتها هر مرحله اردو، بهترین ها در قالب دو تیم جوانان و بزرگسالان برای مسابقات جهانی مکزیک گزینش خواهند شد. البته در طی چند سال گذشته در تیم ملی وزنه برداری معلولان استعدادیابی خوبی صورت نگرفته و ما دارای تیم ملی جوانان نبودیم. امسال تصمیم داریم ضمن تقویت تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی جوانان را نیز تشکیل دهیم تا بتوانیم در هر دو رده به سکوی قهرمانی فکر کنیم.

رییس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان اضافه کرد: به خاطر افتی که وزنه برداران بعد از بازی پارالمپیک ریو داشتند، در انتها هر اردو از وزنه برداران رکوردگیری به عمل خواهیم آورد تا در نهایت بهترین ها را راهی مکزیک کنیم.

وی همچنین در رابطه با شرایط مجید فرزین و این که چرا به اردوی تیم ملی دعوت نشده است، گفت : فرزین دارای یکسری مسائلی بود که نتوانستیم در این مرحله از اردوی آمادگی او را به تمرینات دعوت کنیم. بدون شک با حل شدن مسائل او وی نیز به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. این که در کدام مرحله دعوت شود مشخص نیست، اما پیگیر مسائل او هستیم و سعی داریم هر چه سریع تر او را به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری دعوت کنیم تا امکان حضورش برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک فراهم شود.

رواسی در انتها خاطر نشان کرد: چون اولین رقابت رسمی تیم ملی وزنه برداری در سال جدید مسابقات جهانی مکزیک است، اگر بتوانیم در این رقابت ها در سکوی قهرمانی قرار بگیریم، استارت خوبی را برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی خواهیم زد تا این تیم را به جایگاه اولیه خود برسانیم. بدون شک رقابت های جهانی مکزیک شرایط تیم ملی وزنه برداری را برای جاکارتا مشخص خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 591

به "رواسی: به دنبال تقویت تیم ملی وزنه برداری معلولان برای جهانی مکزیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رواسی: به دنبال تقویت تیم ملی وزنه برداری معلولان برای جهانی مکزیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید