رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تیم کوک مدیرعامل اپل با ارسال یادداشتی داخلی برای کارمندان این شرکت در روز یکشنبه قتل جرج فلوید توسط پلیس نژادپرست آمریکا را محکوم کرد.

رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، به دنبال قتل یک سیاه پوست به نام جرج فلوید توسط یک نیروی سفیدپوست پلیس آمریکا دهها شهر آمریکا صحنه اعتراض های خشونت بار مردمی بوده و پلیس نیز با خشونتی بی سابقه به سرکوب مردم پرداخته است. همین مساله موجب شده تیم کوک مدیرعامل اپل هم در این زمینه از خود واکنش نشان دهد.

شدت خشونت ها در بعضی شهرهای آمریکا به حدی بوده که اپل مجبور به تعطیلی بعضی فروشگاه های خود در آنها شده و این در حالی است که اپل به تازگی و بعد از خاتمه محدودیت های مربوط به کرونا، این فروشگاه ها را بازگشایی نموده بود.

تیم کوک در یادداشت داخلی خود ضمن محکومیت قتل جرج فلوید، خواهان ایجاد جهانی بهتر و عادلانه تر برای همگان شده است. وی در یادداشت خود تصریح نموده: جامعه ای ارزشمند خواهد بود که آزادی افراد در آن تضمین شده باشد و افراد در آن برای عشق ورزی به کشورشان، کار کردن و زندگی کردن با ترس و مشکل روبرو نباشند.

وی با اشاره به وجود نابرابری های نژادی در آمریکا و ضعف های نظام قضایی این کشور، از نابرابری های مالی و تبعیض در زمینه دسترسی جوانان آمریکا به فرصت های آموزشی نیز انتقاد نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 894

به "رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید