تور ارزان دبی: در دبی همزمان با خرید، سرگرمی کنید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خرید و سرگرمی در دبی

دبی این روزها به یکی از مراکز گردشگری مهم دنیا بدل شده است. شما در دبی سرگرمیات زیادی پیش رو خواهید داشت. در اینجا نگاهی داریم به مراکزی که می توانید در آنها هم خرید و هم سرگرمی کنید و از سفر تان لذت ببرید، با خبرنگاران همراه باشید:

تور ارزان دبی: در دبی همزمان با خرید، سرگرمی کنید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

جزیره نخل جمیرا:

در این جزیره مشهور که به شکل نخل ساخته شده است، شما گردشگاه ها و مراکز خرید متعددی را مشاهده خواهید کرد. اقامت گاه و هتل آتلانتیس، پارک آبی Aquaventure ، تعداد زیادی رستوران، کافه و کلوپ نیز در این جزیره واقع شده است. تماشا این جزیره در طول روز و پرسه زدن در آن بسیار جالب است در حالی که در طول شب این جزیره کاملا خسته کننده و فاقد زیبایی و هیجان است.

دبی مال:

این مال یا مرکز خرید یکی از منطقه ها مورد علاقه گردشگران در دبی است و علت آن هم آکواریوم جالب این محل، اسکیت روی یخ، سالن تئاتر و سینما و کتاب فروشی های بزرگ آن و تعداد زیادی کافه های کوچک کوجود در این محل است. در این مرکز تجاری شما تعداد زیادی از مردم را می بینید که در حال پرسه زدن، نوشیدن قهوه، کتاب خواندن و گپ زدن با یکدیگر هستند که بیشتر آن ها برای فرار از گرمای محیط به این مال امده اند.

محله قدیم دبی:

این محله در حقیقت دبی واقعی است. بازارهای مختلفی مانند بازار مشهور طلایی یا گلد مارکت (gold market) در این منطقه وجود دارند. فروشندگان و دست فروش ها در گوشه و کنار در حال پرسه زدن بوده و احتمال گم شدن شما در محله های پر پیچ و خم این منطقه بسیار زیاد است. در خود این منطقه قایق سواری نموده و یا بی هدف در این محله زیبا پرسه بزنید. از موزه دبی تماشا نموده و در رستوران های سنتی این محل غذا بخورید. در این محله بعلاوه تعداد زیادی رستوران هندی وجود دارد که خوردن غذاهای آن ها نیز تجربه جالبی محسوب می گردد. محله هنری را ببینید و با تمام وجود تفاوت آن را با دنیای پر زرق و برق امروزی دبی و مال ها و آسمان خراش های آن حس کنید.

بازار شهر جمیرا:

بازار یا سوق جمیرا یک ساختمان مدرن با طراحی خاصی است که شما را یاد داستان علاالدین می اندازد اما در این بازار تعدادی از برترین رستوران ها مانند رستوران Agency وجود دارد که در آن تنوع بسیار زیادی از انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف وجود دارد. در داخل این بازار بعلاوه یک آب نمای بسیار زیبا طراحی شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1903

به "تور ارزان دبی: در دبی همزمان با خرید، سرگرمی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: در دبی همزمان با خرید، سرگرمی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید