خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، حامد شیری که طی چهار فصل اخیر لیگ برتر حضور مستمر در نساجی مازندران داشت و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه نموده بود، با پیشنهاد سید مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال

شیری که دو سال در لیگ دسته اول و چهار فصل در لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و توانست قهرمانی جام حذفی را همراه با این تیم تجربه کند، در سن 37 سالگی و اتمام قراردادش به عنوان بازیکن، تصمیم گرفت به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

این مدافع اصالتا مازندرانی که علاوه بر حضور 6 ساله در نساجی، تجربه بازی در شموشک نوشهر، فجر سپاسی شیراز و سایپا تهران را دارد، امروز رسما در مراسم معارفه سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی نو نساجی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

حامد شیری امروز بخاطر زحماتی که در نساجی مازندران کشیده بود، به وسیله این باشگاه مورد تقدیر نهاده شد و البته رحمتی نیز پیشنهاد حضور این بازیکن در کادر فنی تیمش را داد که مورد پذیرش او نهاده شد.

شیری امروز با خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفت به پیشنهاد مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی مازندران پاسخ مثبت دهد و به طور رسمی وارد عرصه مربیگری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2121

به "خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی کاپیتان نساجی از فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید