حبیب زاده: پولی از ملی پوشان تنیس روی میز برای اعزام گرفته نمی گردد، برای دو اعزام به کره جنوبی و تایلند یک میلیارد احتیاج داریم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: شرایط سخت اقتصادی به شکلی است که امکان دارد تیم های مردان و بانوان ایران با حداقل نفرات در رقابت های قهرمانی دنیا اعزام شوند.

حبیب زاده: پولی از ملی پوشان تنیس روی میز برای اعزام گرفته نمی گردد، برای دو اعزام به کره جنوبی و تایلند یک میلیارد احتیاج داریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بهنام حبیب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره هزینه سنگین اعزام ملی پوشان به رقابت های تیمی قهرمانی دنیا در کره جنوبی و همچنین انتخابی المپیک در تایلند که در فروردین ماه خواهد بود، گفت: اعزام تیم های ملی مردان و بانوان به مسابقات تیمی قهرمانی دنیا در کره جنوبی نزدیک به 600 میلیون تومان هزینه دارد. اگر تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در پرتغال نیز که چند روز دیگر برگزار می گردد، پیروز به کسب سهمیه نگردد، یک اعزام نیز به تایلند خواهیم داشت که پس از مسابقات کره جنوبی است و 300 میلیون هزینه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: پیشنهادی که قرار است این هفته در جلسه هیئت رئیسه مطرح گردد، این که با توجه به هزینه سنگین اعزام به کره جنوبی اگر تیم با 3 نفر اعزام گردد، هر کدام از ملی پوشان که می توانند، برای خود یک اسپانسر فراهم نمایند و به این ترتیب بخشی از هزینه اعزام جبران گردد. در واقع قرار نیست از ملی پوشان پولی بگیریم و اگر آنها این کار را انجام بدهند، یاری به اعزام حداکثری تیم ملی نموده اند. به هر حال تصمیم گیری در این باره در جلسه هیئت رئیسه صورت می گیرد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: هزینه ها واقعاً زیاد است و حتی امکان عدم اعزام نیز وجود دارد. به هر حال شرایط اقتصادی کشور به شکلی است که شاید با حداقل نفرات یعنی 3 بازیکن در بخش مردان و 3 بازیکن در بخش بانوان را به کره جنوبی اعزام کنیم، اما اگر شرایط اقتصادی مساعد گردد، می توانیم تعداد اعضای هر تیم را به 4 بازیکن افزایش بدهیم.

حبیب زاده عنوان نمود: در مسابقات تیمی قهرمانی دنیا 72 کشور حضور دارند که 20، 30 درصد آنها با ترکیب کامل می آیند و سایر تیم ها با حداقل نفرات حضور دارند. به هر حال امیدوارم شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که تیم های ملی با بهترین شرایط و با بیشترین نفرات به کره جنوبی اعزام شوند. همچنین امیدوارم تیم مردان در مسابقات انتخابی المپیک در پرتغال پیروز به کسب سهمیه گردد. کار بسیار سختی پیش روی ملی پوشان وجود دارد، اما اگر پیروز به این کار شوند، هزینه اعزام به تایلند در فروردین ماه نیز بسیار کاهش خواهد یافت و به شخصه با توجه به توان بچه ها، به تیم ملی امیدوارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 496

به "حبیب زاده: پولی از ملی پوشان تنیس روی میز برای اعزام گرفته نمی گردد، برای دو اعزام به کره جنوبی و تایلند یک میلیارد احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب زاده: پولی از ملی پوشان تنیس روی میز برای اعزام گرفته نمی گردد، برای دو اعزام به کره جنوبی و تایلند یک میلیارد احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید