جریمه 5 هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده ها

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعمال قانون پنج هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در جاده ها خبر داد.

جریمه 5 هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده ها

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار سید کمال هادیانفر در خصوص اعمال محدودیت های تردد در مسیرهای بین استانی و اقدامات پلیس راهور در زمینه گفت: بلافاصله بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، عوامل پلیس راهور در ساعت 24 بامداد 30 آبان ماه، در هزار و 181 نقطه اعم از ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی استقرار یافتند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه دردو روز اول اجرای طرح، در تمام محورها شامل کاهش تردد بوده ایم،شرح داد: در 48 ساعت گذشته به 156 هزار وسیله نقلیه تذکر دادیم که رانندگان 110 هزار وسیله نقلیه به این تذکرات تمکین کرده و به مبدأ خود بازگشتند.

وی با اشاره به این مطلب که پلیس در این طرح با تمام توان خود در حوزه ورودی و خروجی شهرها با تذکر، انجام وظیفه می کند، اضافه نمود: بر اساس مصوبات ابلاغی به پلیس راهور، در شهرها نیز دوربین ها فعال هستند و از ساعت 21 تا چهار صبح اعمال قانون می کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هفت هزار نفر از پرسنل پلیس در حوزه راه و شهر این مأموریت خطیر را در کنار کادر بهداشت و سلامت کشور انجام می دهند و خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی از تنش رانندگان و پلیس به ما واصل نشده و مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند.

سردار هادیانفر گفت: تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرائم اجرا شده نیز اقل ممکن بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:تا به امروز حدود پنج هزار جریمه در کشور ثبت شده و تلاش بر این است که با تذکرات و پیامک ها اقدامات خود را انجام داده و شاهد کمترین جریمه در این رابطه باشیم.

سردار هادیانفر با تأکید بر اینکه جرائم هم توسط دوربین ها و هم توسط افسرهای راهور ثبت می شود، شرح داد: اغلب این جرائم در مبادی ورودی اجرا شده، دوربینهای راهور، دو شب در محورهای جاده ای فقط به تذکر به رانندگان خاطی بسنده کرده و این تذکرات باعث کاهش تردد در جاده شده است اما از امروز در محورهای جاده ای برای پلاک های غیربومی در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی جریمه اعمال می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1191

به "جریمه 5 هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 5 هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید