جریمه 230 هزار خودرو در مسکو به دلیل نقض قانون قرنطینه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اداره هدایت و رانندگی مسکو دو روز پیش اعلام نموده بود که بیش از 3 میلیون خودرو در پایتخت روسیه مجوز تردد موقت دریافت نموده اند، با این وجود حدود 800 هزار خودرو در مسکو بدون مجوز تردد می نمایند.

جریمه 230 هزار خودرو در مسکو به دلیل نقض قانون قرنطینه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دوربین های مداربسته پلیس در خیابان های مسکو در 24 ساعت گذشته بیش از 230 هزار خودرو ناقض قانون قرنطینه و نداشتن مجوز برای تردد در شرایط شیوع ویروس کرونا را شناسایی و جریمه کردند.

به گزارش ایرنا، بر اساس طرحی که از دیروز در پایتخت روسیه به اجرا گذاشته شده، رانندگان فاقد مجوز تردد پنج هزار روبل (معادل 67 دلار) جریمه خواهند شد.

اداره هدایت و رانندگی مسکو دو روز پیش اعلام نموده بود که بیش از 3 میلیون خودرو در پایتخت روسیه مجوز تردد موقت دریافت نموده اند، با این وجود حدود 800 هزار خودرو در مسکو بدون مجوز تردد می نمایند.

طرح تردد خودرو با مجوز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مسکو به اجرا در آمده است و شهرداری این شهر با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، از روز 25 فروردین ماه خروج ساکنان پایتخت بدون دریافت مجوز الکترونیکی را ممنوع نمود.

استفاده از این مجوزها اجباری است و در صورت نداشتن چنین مجوزی، پلیس رهگذران یا رانندگان خودروها را جریمه خواهد نمود.

این مجوز را از سه طریق مراجعه به سایت، ارسال پیامک یا تماس تلفنی می توان دریافت کرد.

در 24 ساعت گذشته، 4 هزار و 774 نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند تا تعداد کل مبتلایان به بیماری در پهناورترین کشور دنیا به 62 هزار و 773 نفر و تعداد جانباختگان به 555 برسد.

بخش قابل توجهی از مبتلایان به کرونا و قربانیان آن را ساکنان مسکو تشکیل می دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 844

به "جریمه 230 هزار خودرو در مسکو به دلیل نقض قانون قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 230 هزار خودرو در مسکو به دلیل نقض قانون قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید