جدیدترین روش کاشت مو SUPER FUE Plus

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یکی از فاکتور های مهم زیبایی چهره در مردان و زنان داشتن مو های پرحجم و سالم است؛ به خصوص در بانوان که از درجه اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. اما به دلایل مختلف از جمله رژیم غذایی نامناسب، مسائل تیروئیدی، استفاده از دارو های خاص، استفاده از شامپو های غیراستاندارد یا نامناسب با جنس مو و چند عامل دیگر، بعضی از افراد با ریزش شدید مو و گاهاً با طاسی روبه ­رو می ­شوند. در خصوص افرادی که با ریزش مو روبرو می ­شوند روش­ های درمانی از قبیل استفاده از دارو یا مصرف شامپو های خاص می ­تواند جوابگوی این مشکل باشد؛ اما در بعضی موارد این گونه درمان­ ها موثر واقع نمی ­شود. از این­ رو برای جبران موی از دست رفته و درمان موثرتر از روش کاشت مو به روش­ های مختلف استفاده می ­کنند.

جدیدترین روش کاشت مو SUPER FUE Plus

کاشت مو به روش SUPER FUE Plus که یکی از تازهترین روش ­های کاشت مو در ایران است، از جمله این درمان­ هاست. این روش و دیگر روش ­های کاشت مو در هر سنی یا در هر نوع ریزش مویی مناسب نیست. در این مقاله قصد داریم تا درباره کاشت مو به روش SUPER FUE Plus مطالبی را بیان کنیم.

تازهترین روش کاشت مو چگونه انجام می ­شود ؟

در ایران مو های پرپشت، درخشان و سالم نشانه جوانی و شادابی افراد به شمار می ­رود؛ اما اگر ریزش مو اتفاق بیفتد و شخص تراکم قابل توجهی از مو های خود را از دست بدهد و روش­ های دارویی مشکل او را رفع نکند یا اینکه مشکل او موقتی نبوده باشد، مانند ریزش مویی که بعد از زایمان اتفاق می ­افتد، باید به فکر راه های موثرتر و قطعی ­تر باشد. اولین قدم برای اینکار مراجعه به متخصص پوست، مو و زیبایی است که بهتر است تجربه، مهارت و اندازه تخصص او مورد توجه قرار گرفته شود؛ زیرا تجربه و تخصص او موجب می ­شود تا بهترین روش کاشت مو را برای بیمار خود پیشنهاد دهد و آن را با استفاده از تجهیزات به ­روز و روش­ های نوین انجام دهد.

کاشت مو به روش SUPER FUE که با استفاده از تکنولوژی تازه انجام می ­شود، در واقع استخراج فولیکول­ ها به صورت مجزا و برخلاف روش FUT که نوار باریکی از پوست سر را به منظور جداسازی فولیکول­ ها برداشت می ­کردند است. بعلاوه کاشت مو به روش SUPER FUE Plus به یاری دستگاه­ های هوشمند که عوارض ناشی از کاشت مو را کاهش می ­دهد، انجام می ­شود؛ این روش یکی از باکیفیت­ ترین روش ­هاست که تراکم حداکثری، حالت طبیعی مو ها و خط رویش طبیعی مو ها را به همراه دارد.

دستگاه های هوشمند و پیشرفت ه­ایی که در بهترین روش کاشت مو به کار گرفته می ­شود، موجب می ­شود تا دقت و سرعت انجام کار بالاتر برود و در مقایسه با روش­ های پیشین کم خطرتر، کم تهاجمی ­تر و کم عارضه ­تر باشد. کاشت مو به روش SUPER FUE Plus بر پایه روش FIT است؛ با این تفاوت که بعضی از معایب آن را ندارد و از آنجایی که امکان آنالیز، اسکن سه بعدی فولیکول­ ها و طراحی لیزری خط رویش مو از طریق لیزر های مخصوص وجود دارد، کیفیت کار افزایش می ­یابد، زیرا آنالیز­ های اولیه که در مرحله اول کار از طریق متخصص انجام می ­شود بسیار اهمیت دارد.

در مراحل بعدی کاشت مو به روش SUPER FUE Plus به منظور جلوگیری از عفونت، پوست سر را ضدعفونی می ­نمایند و با استفاده از دستگاه مخصوص بدون سوزن پوست سر را بی­ حس می ­نمایند تا احساس درد را از بین ببرند؛ بعلاوه امکان آسیب رسیدن به ریشه مو به یاری این دستگاه از بین می ­رود. سپس فولیکول­ ها را با استفاده از دستگاه اتوماتیک از محل برداشت استخراج و ذخیره می ­نمایند. برای ذخیره فولیکول­ های استخراج شده از تجهیزات مخصوص که یک محوطه سربسته، استریل شده و حاوی مواد مغذی فولیکول­ های مو است استفاده می ­نمایند و در مرحله آخر فولیکول­ ها را در منطقه بی­ مو کاشت می ­نمایند.

کاندید مناسب کاشت مو

اگرچه روش نام برده بهترین روش کاشت مو بحساب می ­ آید؛ اما بهترین روش باید متناسب با احتیاج او و صلاح دید متخصص انتخاب ­شود. این روش برای همه افرادی که می ­توانند کاندید مناسبی برای کاشت مو باشند استفاده می ­شود و در این بین کسانی که دچار طاسی شدید شده­ اند، در اثر سوختگی دچار ریزش مو هستند، به دلایل ژنتیکی یا انجام ورزش­ های سنگین دچار ریزش مو شده­ اند و همین طور کسانی که پوست سرشان سفت است و نمی ­توان از روش FIT استفاده کرد، روش کاشت مو به روش SUPER FUE Plus به آن ها پیشنهاد می ­شود.

پزشک متخصص کاشت مو با آنالیز سن بیمار، شرایط جسمانی او، سوابق پزشکی، اندازه طاسی و شرایط بانک مو ایده ­آل ­ترین روش را برای شخص در نظر می ­گیرد و در جلسه مشاوره­ ای که در کلینیک­ ها به بیماران اختصاص داده می ­شود شرایط کار، هزینه­ ها، مراقبت­ های لازم و اینکه آیا کاندید مناسبی برای دریافت کاشت مو به روش SUPER FUE Plus است یا خیر شرح داده می ­شود.

در خصوص هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE Plus باید گفت که اندازه هزینه آن بالا بوده و با توجه به سابقه فعالیت متخصص و کلینیک موردنظر، اندازه مهارت متخصص و تیم پزشکی، تجهیزات و امکانات به­روز و پیشرفته، تعداد گرافت ­های برداشت شده، اندازه طاسی سر و معاینات و آزمایشاتی که قبل از کاشت مو انجام می­ شود می ­تواند متفاوت باشد. در ایران به علت تقاضای بالای آقایان و بانوان برای کاشت مو و همین طور فضای رقابتی بین متخصصین به نسبت بسیاری از کشورها هزینه ­ها کمتر است.

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE Plus

ریزش مو بیش از حد طبیعی حس ناخوشایندی را در افراد به وجود می ­آورند؛ تجربه ­ای که هیچ کس خواستار به دست آوردن آن نیست. به هرحال از دست دادن مو به مانند بعضی از بیماری ها که ناخواسته برای انسان­ ها پیش می ­آید و افراد را مجبور به مراجعه به متخصص مربوطه و مصرف دارو یا جراحی می ­کند نیز در هر رده سنی برای بعضی از بانوان و آقایان پیش می ­آید که نباید از درمان آن غافل شد؛ زیرا تأثیر زیادی در زیبایی، اعتماد به نفس، روابط اجتماعی، موقعیت­ های شغلی یا ازدواج و از این قبیل دارد.

توسعه تکنولوژی و پیشرفت در تکنیک­ های کاشت مو به نسبت روش­ های ماقبل خود بسیاری از محدودیت­ ها و نگرانی­ ها را رفع کرد و باعث شد تا متقاضیان بیشتری بتوانند کاندید مناسب کاشت مو باشند. کاشت مو به روش SUPER FUE Plus علاوه بر موارد ذکر شده دارای مزایایی همانند دوره بهبودی کوتاه، کاهش خطای جراحی و افزایش گرافت­ های سالم برای برداشت، عدم احتیاج به برش و بخیه زدن، بدون خون ریزی بودن، نماندن اثری از محل برداشت، جلوگیری از آسیب تماشا مو های اطراف هنگام کاشت و کاهش زمان جراحی ذکر کرد.

توصیه های لازم قبل و بعد از بهترین روش کاشت مو

افراد بعد از مراجعه به کلینیک کاشت مو و دریافت مشاوره باید به توصیه­ های پزشکی متخصص خود عمل نمایند؛ زیرا رعایت این نکات در پیشرفت و نتیجه کار بسیار تأثیرگذار است و بعلاوه به سلامتی فرد بستگی دارد. از جمله مهم ترین توصیه­ هایی که قبل از کاشت مو باید رعایت شود، می ­توان به قطع مواد غذایی رقیق ­نماینده خون و قطع مصرف دارو ها از قبیل وارفارین، آسپرین و... از 10روز قبل و همین طور عدم خوردن خوراکی­ های خون­ ساز مانند آب انار، آب آلبالو، دل و جگر و... از 10 روز قبل از کاشت مو به روش SUPER FUE Plus اشاره نمود.

نکته قابل توجه اینکه چنانچه مجبور به استفاده از دارو های حیاتی هستید و نمی ­توانید آن ها را قطع کنید، حتماً موضوع را با متخصص خود در میان بگذارید؛ بعلاوه اگر به دارو های بی ­حسی یا دارو های دیگر حساسیت دارید، به پزشک اطلاع دهید و اگر سوالی دارید بدون خجالت و نگرانی از او بپرسید و هدایت لازم را دریافت کنید. دیگر آنکه توصیه می ­شود در روز جراحی به خوردن یک صبحانه سبک اکتفا شود و شب قبل مو ها تمیز و شسته شوند و چنانچه از رفتن به اتاق عمل واهمه دارید از قبل پزشک خود را در جریان قرار دهید.

پزشک متخصص پوست و مو بعد از کاشت مو به روش SUPER FUE Plus دستورالعمل­ هایی را برای بیمار در نظر می ­گیرد؛ ازجمله مصرف آنتی ­بیوتیک­ ها و دارو های مسکن که باید طبق دستور پزشک در زمان مشخص شده و به اندازه ذکر شده مصرف شود و اگرچه دوره نقاهت آن کوتاه است، برای آغاز کردن فعالیت­ های روزانه بهتر است طبق تشخیص پزشک عمل نمایند و نباید ورزش­ های سنگین را خیلی زود انجام دهند. بعلاوه شستشوی مو ها نباید زودهنگام انجام شود؛ همین طور باید تنها با مواد شوینده ­ای که متخصص پوست و مو توصیه نموده در زمان گفته شده شستشو شود. موضوع مهم دیگر جلسات معاینه بعد از کاشت مو است که باید کیفیت رشد مو ها آنالیز شود و در صورت بروز مشکل راه­ حل­ های مناسب در نظر گرفته شود.

بهترین روش کاشت مو در کلینیک رویان سلامت

مجموعه کلینیک­ های تخصصی پوست، مو و زیبایی رویان سلامت با دارا بودن چندین مرکز بزرگ و مجهز با مجوز وزارت بهداشت در ایران است. کلینیک رویان سلامت با بهره­ گیری از علم روز و پیشرفته ­ترین تجهیزات پزشکی و مورد تأیید FDA آمریکا و CE اروپا مشغول به ارائه خدماتی از قبیل کاشت مو به روش SUPER FUE Plus، کاشت مو زنان، کاشت ابرو و... در ایران و در کشور های همسایه با بیش از 10 سال سابقه فعالیت است. این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک ایران در چهارمین کنگره بین ­المللی سلامت کشور های اسلامی برگزیده و تندیس طلایی و لوح افتخار بهترین کلینیک زیبایی را دریافت نمود. چنانچه قصد کاشت مو به روش SUPER FUE Plus در کلینیک رویان سلامت را دارید می ­توانید به سایت https://royan. clinic مراجعه نمایید؛ گفتنی است کلینیک رویان دارنده گواهینامه کاشت مو به روش SUPER FUE Plus و اجرای این روش به صورت انحصاری در خاورمیانه است.

منبع : رویان سلامت

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1919

به "جدیدترین روش کاشت مو SUPER FUE Plus" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین روش کاشت مو SUPER FUE Plus"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید