فراوری فولاد کاوه جنوب کیش باز هم رکورد زد، فاز دوم در یک قدمی بهره برداری

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اشاره به رکوردزنی فولاد کاوه جنوب کیش در فراوری شمش فولادی طی فروردین ماه سال جاری، جزئیاتی از زمان بهره برداری از فاز دوم این شرکت را تشریح کرد.

فراوری فولاد کاوه جنوب کیش باز هم رکورد زد، فاز دوم در یک قدمی بهره برداری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان محمد اتابک با اشاره به رکورد زنی دوباره فراوری در فولاد کاوه جنوب کیش اظهار کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که در سال گذشته توانسته بود رکورد های فراوری فولاد خود را ارتقاء دهد، در فروردین ماه سال جاری نیز توانست با یک رکورد جدید در فراوری شمش فولادی، میزان فراوریاتش را از ظرفیت اسمی فراتر ببرد.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان ادامه داد: این رکوردزنی فراوری در شرایطی بود که مهندسان و کارگران تلاشگر این شرکت، با رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر شیوع کرونا، پیروز شدند طی فروردین ماه، یکصدهزار و 516 تن شمش فولادی، فراوری نمایند.

وی با بیان اینکه این میزان فراوری در فروردین ماه سال جاری، فراتر از ظرفیت اسمی این شرکت بود اضافه نمود: همچنین در 12 ماه سال گذشته نیز، یک میلیون و 157 هزار تن فولاد در این شرکت فراوری شد که رکورد فراوری سالانه فولاد کاوه جنوب کیش را 14.7درصد افزایش داد.

اتابک با اشاره به طرح های توسعه ای در فولاد کاوه جنوب کیش گفت: در حال حاضر تست های سرد فاز دوم این شرکت رو به اتمام است و در بهار سال جاری بهره برداری آزمایشی از فاز دوم انجام خواهد شد.

به گفته وی با بهره برداری از فاز دوم، ظرفیت فراوری در این شرکت 2 برابر شده و به 2 میلیون و 400 هزار تن خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 853

به "فراوری فولاد کاوه جنوب کیش باز هم رکورد زد، فاز دوم در یک قدمی بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری فولاد کاوه جنوب کیش باز هم رکورد زد، فاز دوم در یک قدمی بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید