تعطیلی 16 خانه مسافر در یزد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد با اشاره به گزارش های مردمی در مورد اسکان مسافر در خانه های مسافر که عمدتاً نیز بدون مجوز هستند، گفت: نظارت با این خانه ها در ایام عید تشدید شده و با آن ها به شدت برخورد می گردد.

تعطیلی 16 خانه مسافر در یزد

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، منیژه جعفری اضافه نمود: بازدیدها در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام می گردد و با اشخاصی که برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل نمایند برخورد خواهد شد.

او گفت: در طول هفته گذشته بیش از 135 مورد بازدید انجام و اخطار لازم داده شده و 16 واحد نیز تعطیل شده است.

مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز مراتب را به شماره 36202777 یا ثبت در سایت www.yazdcity.ir اطلاع دهند تا اقدامات لازم نسبت به پلمب آن انجام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 675

به "تعطیلی 16 خانه مسافر در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 16 خانه مسافر در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید