تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خانواده آیفون 12 در ماه سپتامبر عرضه نخواهند شد و تحلیلگران پیش بینی می نمایند که این تأخیر، آمار فروش گوشی های فوق را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد

بر اساس پیش بینی های اجرا شده، اپل تا انتها امسال حدود 63 تا 68 میلیون گوشی های سری آیفون 12 را به فروش خواهد رساند که این رقم بیش از 5 میلیون پایین تر از آمار فروش گوشی های آیفون 11 تا انتها سال 2019 محسوب می شود.

گفته می شود خانواده آیفون 12 چهار تا شش هفته دیرتر از زمان بندی اصلی به مشتریان خواهند رسید و پیش بینی مربوط به کاهش فروش آن ها هم به همین موضوع برمی شود. به گفته منابع متعدد، این تأخیر در عرضه به بحران کرونا برمی شود که برای خط فراوری آیفون 12 مشکلاتی ایجاد نموده اند.

  • هزینه قطعات 5G موجود در آیفون 12 فاش شد

به غیر از مسائل فعلی، گفته می شود اگر اپل به دلیل فشارهای دولت آمریکا اپلیکیشن وی چت را از اپ استور چین حذف کند، همین اقدام منجر به کاهش 10 درصدی فروش آیفون 12 خواهد شد.

طبق گزارش های منتشر شده، اپل میخواهد 4 مدل آیفون 12 را روانه بازار کند که در این میان با دو مدل استاندارد 5.4 و 6.1 اینچی و دو مدل پرو 6.1 و 6.7 اینچی روبه رو خواهیم شد. تمام مدل ها از لبه تخت و نمایشگر اولد بهره می برند و از فناوری 5G پشتیبانی می نمایند.

همچنین به نظر می رسد آیفون 12 پرو مانند جدیدترین آیپد پرو از اسکنر سه بعدی LiDAR بهره می برد و با وجود ارتقاهای اجرا شده، قیمت این خانواده مشابه نسل قبلی خواهد بود.

  • آیفون 12 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ولی با سنسوری جدید خواهد داشت

منبع: Cult Of Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1046

به "تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید