بیرجند، تفاهم نامه همکاری خراسان جنوبی با سرمایه گذار ایرانی در کشور عمان منعقد شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی و مدیر اجرایی نمایشگاه نوروزگاه مشهد از انعقاد تفاهم نامه خراسان جنوبی با سرمایه گذار ایرانی در کشور عمان اطلاع داد.

بیرجند، تفاهم نامه همکاری خراسان جنوبی با سرمایه گذار ایرانی در کشور عمان منعقد شد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

مهدی اخلاقی پور در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بیرجند به نمایشگاه نوروزگاه مشهد گفت: در آخرین روز برگزاری از نمایشگاه خراسان جنوبی در نوروزگاه ایران تفاهم نامه ای بین سازمان همیاری شهرداری های استانداری خراسان جنوبی و سرمایه گذار ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس (عمان) منعقد شد.

وی گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد که در امسال نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و سنتی، معدنی، دامی و کشاورزی خراسان در کشور عمان برگزار گردد .

وی تأکید کرد: از ابتدای برگزاری این نمایشگاه از چندین سرمایه گذار کشورهای آلمان، چین، عمان، آسیای میانه و اروپا در نمایشگاه حضور یافتند و بعد از تعطیلات نوروزی به استان سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه استقبال در خرید خوب است گفت: انتظار این است در سال جدید که به سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده همه مردم دست به دست یکدیگر دهند و به کالای ایرانی و تولیدات داخلی اعتماد نمایند و تولیدنمایندگان نیز باید با کیفیت بهتر محصولات را عرضه نمایند و سیستم بانکی نیز به گونه ای تولیدنمایندگان داخلی را حمایت نمایند که هزینه تمام شده تولیدات کمتر گردد و [مردم] رغبتی به کالاهای مشابه چینی پیدا ننمایند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی و مدیر اجرایی نمایشگاه نوروزگاه مشهد یادآور شد: نمایشگاه نوروزگاه ایران از پنجم تا یازدهم فروردین از ساعت 11 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای زائران و مجاوران است.

اخلاقی پور اضافه نمود: نمایش جاذبه های گردشگری چون عشایر، برگزاری شب های فرهنگی، اجرای سیرک بین المللی و جشنواره موتور و خودروهای کلاسیک از دیگر برنامه های نمایشگاه نوروزگاه ایران است.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 387

به "بیرجند، تفاهم نامه همکاری خراسان جنوبی با سرمایه گذار ایرانی در کشور عمان منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرجند، تفاهم نامه همکاری خراسان جنوبی با سرمایه گذار ایرانی در کشور عمان منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید