بایدن توصیه رهبران ناتو را درباره نشستش با پوتین جویا شده است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یک مقام ارشد دولت بایدن به خبرنگاران گفت،رئیس جمهور آمریکا از رهبران کشورهای عضو ائتلاف ناتو خواهان توصیه قبل از نشست امروز (چهارشنبه) خود با ولادیمیر پوتین شده و وعده هماهنگ سازی دستور کار کنترل تسلیحات را به آنها داده است.

بایدن توصیه رهبران ناتو را درباره نشستش با پوتین جویا شده است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام اظهار کرد: او خطاب به این رهبران آنچه که تمایل به گفتنش را دارد شرح داد. او این کار را به صورت خصوصی و پشت درهای بسته انجام داد بنابراین من قصد وارد شدن به جزئیات آن را ندارم. و او همچنین از آنها خواست هر گونه فکر یا توصیه درباره این نشست دارند به اشتراک بگذارند.

این مقام متذکر شد که چند رهبر در پاسخ تفسیر خود را مطرح نموده و تفکر مثبتی درباره این نشست پیش روی جو بایدن با رئیس جمهور روسیه داشتند.

این مقام تاکید نمود: او (بایدن) همچنین به آنها به شکلی مداوم تا این حد متعهد شد که به عنوان مثال به هنگام تعامل ما با روسیه بر سر مسائل مربوط به کنترل تسلیحات، از نزدیک با ناتو مسائل را هماهنگ کند تا آنها شانس مطرح کردن نظراتشان در قبال دستور کار کنترل تسلیحات را داشته باشند.

قرار است امروز چهارشنبه نشست میان پوتین و بایدن در منطقه ویلالاگرانژ در شهر ژنو سوئیس برگزار گردد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که این نشست احتمالا حدود پنج ساعت طول بکشد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1559

به "بایدن توصیه رهبران ناتو را درباره نشستش با پوتین جویا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن توصیه رهبران ناتو را درباره نشستش با پوتین جویا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید