بازیکنان ایران برابر کوبا احساس ترس کردند، ایگور تغییری نداشت!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از مرحله اول رقابت های انتخابی المپیک 2020 پیروز شد در یک دیدار سخت با نتیجه 3 بر 2 از سد کوبا عبور کند. ملی پوشان امروز از ساعت 17:30 مقابل مکزیک صف آرایی خواهند کرد.

بازیکنان ایران برابر کوبا احساس ترس کردند، ایگور تغییری نداشت!

ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی تیم ملی والیبال برابر کوبا گفت: متاسفانه در دو ست ابتدایی بازی انگیزه و تمرکز نداشتیم و بازی خوبی به نمایش گذاشته نشد. با توجه به عملکرد کولاکوویچ در مسابقات لیگ ملت ها و سایر بازی ها پیش بینی می شد که باز هم با ترکیب ثابت بازی کنیم چرا که سرمربی تیم ملی به ندرت دست به تغییر ترکیب می زند.

کارشناس والیبال اضافه نمود: در تمام زمینه های والیبال ضعف داشتیم و بار حمله در دو ست ابتدایی بر دوش عبادی پور بود. از ست سوم توسط کادر فنی تغییری اعمال نشد و خود بازیکنان احساس ترس کردند و می دانستند با باخت مقابل کوبا اعتبارشان زیر سوال می رود و شرایط تغییر کرد.

وی تاکید نمود: کوبا تیم قدرتمندی نبود و همانطور که شاهد بودید با اعمال فشار بازیکنان ایران درصد اشتباهاتشان بالا رفت. زمانیکه کوبا را تحت فشار قرار دادیم تازه عیار این تیم تعیین شد. در سه ست پایانی با سرویس و دریافت خوب به بازی برگشتیم و توانستیم کوبا را به راحتی شکست دهیم.

شهنازی درباره بازی برابر مکزیک گفت: این تیم نمی تواند دردسر ساز گردد و مسئله ای نخواهیم داشت. کادرفنی باید بازیکنان را از نظر روانی آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 168

به "بازیکنان ایران برابر کوبا احساس ترس کردند، ایگور تغییری نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ایران برابر کوبا احساس ترس کردند، ایگور تغییری نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید