اینزاگی: کوشش مان برای بردن اسکودتو کافی نیست، نمی خواهم درباره داوری بازی حرفی بزنم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در خانه تورینو ابراز نارضایتی کرد و حاضر نشد درباره جنجالی ترین صحنه بازی که به ضرر تیم میزبان تمام شد حرف بزند.

اینزاگی: کوشش مان برای بردن اسکودتو کافی نیست، نمی خواهم درباره داوری بازی حرفی بزنم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر یکشنبه شب با گلی که الکسیس سانچس در وقت های اضافه زد از شکست یک بر صفر در خانه تورین گریخت و بازی را یک - یک مساوی کرد. البته اینتر می توانست بازنده باشد اگر داور برخورد محرز مدافع این تیم آندره آ رانوکیا با آندره آ بلوتی مهاجم تورینو در محوطه جریمه اینتر را پنالتی تشخیص می داد.

سیمونه اینزاگی که تیمش با قبول این تساوی در رده سوم جدول باقی ماند و ضربه ای سنگین به شانس قهرمانی اش وارد آمد، در سرانجام بازی به شبکه DAZN گفت: حریف در نیمه اول بسیار تهاجمی و جنگنده بازی کرد اما خب ما هم دو بار دروازه آنها را به طور جدی تهدید کردیم که واکنش های استثنایی دروازه بان حریف مانع از تبدیل شدن آنها به گل شد. در نیمه دوم بازی را با ریتمی مناسب تر شروع کردیم و حق مان بود که زودتر گل تساوی را بزنیم که اگر این کار را انجام داده بودیم، شاید حتی می توانستیم گل تساوی را بزنیم. می دانیم که برای بردن دوباره اسکودتو باید بیشتر از این ها کار کنیم و با رویکرد متفاوت به میدان برویم حتی اگر بهانه هایی برای نتیجه نگرفته مان وجود داشته باشد.

اینزاگی اضافه نمود: ما در مقطعی حساس از فصل تعدادی از بازیکنان و انرژی مان را از دست دادیم اما این موضوع نمی تواند بهانه خوبی باشد. شکی نیست که ما می توانیم بهتر از این بازی کنیم. از حالا 10 فینال دیگر در لیگ به علاوه بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی را داریم. پس باید تجدید قوا کنیم و به برترین شکل ممکن برای آن بازی ها آماده شویم. من نگران نیستم چون می دانم که فرصت انجام تمرینات مناسب و زمان کافی برای تحلیل شرایط را داریم.

سرمربی اینتر در نهایت با سؤالی درباره جنجالی که داور به راه انداخت روبرو شد. چیزی که باعث شد این اتفاق جنجالی تر گردد، خودداری VAR برای مداخله و آنالیز مجدد صحنه ای بود که کارشناسان داوری در ایتالیا هم آن را یک پنالتی مسلم دانستند.

اینزاگی در این خصوص گفت: من پا و بعد توپ را دیدم. داور نزدیک به صحنه بود پس خودش می توانست تشخیص دهد چه اتفاقی افتاده است. ما قبل از این به خاطر اعتراض به تصمیمات داوری به مقدار کافی تاوان دادیم و من هم به همین علت محروم شده ام. پس دیگر نمی خواهم این اتفاق دوباره برایم رخ دهد و قضاوت و صحبت کردن درباره این موضوع را به دیگران واگذار می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1953

به "اینزاگی: کوشش مان برای بردن اسکودتو کافی نیست، نمی خواهم درباره داوری بازی حرفی بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: کوشش مان برای بردن اسکودتو کافی نیست، نمی خواهم درباره داوری بازی حرفی بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید