ایران با شکست چین به فینال راه یافت، برزیل؛ حریف ایران در ملاقات نهایی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران امروز (سه شنبه) با شکست تیم چین به فینال رقابت های جام بین قاره ای راه یافت.

ایران با شکست چین به فینال راه یافت، برزیل؛ حریف ایران در ملاقات نهایی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، ملی پوشان والیبالیست کشورمان در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 20)، (25 بر 12) و (25 بر 14) و نتیجه نهایی 3 بر صفر پیروز شدند در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته تیم چین را شکست داده و به فینال راه یابند.

در ملاقات دیگر مرحله نیمه نهایی، تیم برزیل با شکست مصر به عنوان دیگر فینالست این رقابت ها شناخته شد و فردا از ساعت 15 به وقت محلی، ملاقات نهایی بین تیم های ایران و برزیل برگزار خواهد شد و تیم های مصر و چین نیز برای کسب مقام سوم به مصاف هم می فرایند.

رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین به میزبانی شهر آنجی و در کشور چین برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 588

به "ایران با شکست چین به فینال راه یافت، برزیل؛ حریف ایران در ملاقات نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با شکست چین به فینال راه یافت، برزیل؛ حریف ایران در ملاقات نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید