اگر مشکل ما هستیم از شهر خودرو کنار می رویم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مالک باشگاه شهر خودرو درباره مسائل مختلف باشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

اگر مشکل ما هستیم از شهر خودرو کنار می رویم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در حاشیه مرنام بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری گفت: یکسری جفا دارد صورت می گیرد. اگر مشکل ما هستیم، کنار می رویم. ما سال قبل در هفته دوازدهم، 12 امتیاز داشتیم. ما در چند روز گذشته در هیئت مدیره جلسه داشتیم و قرار بر این شد که ما کادر فنی را تقویت کنیم و در جذب بازیکن هم باید تغییراتی صورت بگیرد.

او درباره صورت های اقتصادی و شفافیت های اقتصادی باشگاه های لیگ رجحان گفت: متاسفانه ما عادت کردیم، اشتباهات مدیران پیشین را گردن مدیران فعلی بیندازیم. من خدمت عزیزی خادم عرض ارادت دارم، اما از او گله مندم. باید رویکرد نسبت به باشگاه های خصوصی مقداری بهتر گردد. اکنون قرار است شرایط ایده آل برای همه ایجاد گردد. من می خواستم صحبتی با آجورلو داشته باشم، اما در سال های گذشته این شفافیت ها مطلوب نبوده است.

حمیداوی درباره این که نام باشگاهش شهرخودرو یا پدیده است؟ گفت: ما مرجعی بالاتر از فیفا داریم؟ بعد از فیفا هم AFC است. در نامه های ما نام شهرخودرو قید می گردد. تیم برای ما است و نام آن شهرخودرو است.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اینکه چرا تیم در تهران تمرین می نماید؟ گفت: ما حامی اقتصادی داریم که در تهران هزینه های تیم را قبول می نماید و در تهران کار های خود را انجام می دهیم.

او درباره مطالبات باشگاه شهرخودرو درخصوص انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس گفت: زورمان نمی رسد از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال گفته است که 10 میلیارد مبلغ مطالبات ما است، اما این این مبلغ همچنان انشاء نمی گردد.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره اینکه سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که هرکس از این باشگاه طلب دارد، به باشگاه اعلام کند، گفت: وقتی کمیته استیناف رای داده است، دیگر من نمی دانم چه کاری انجام دهم.

حمیداوی درباره اینکه گفته می گردد مدیران باشگاه در ترکیب تیم دخالت می نمایند، گفت: در حال حاضر میثاقیان در راس کادر فنی تیم است. می توانید از او بپرسید که من آیا دخالت می کنم یا خیر. از میثاقی خواهش می کنم وقتی از شرایط باشگاه نقد می نماید به من و حیدرپور فرصت دفاع کردن هم بدهند. تیم ما با هواپیمایی چارتر سفر می نماید و امکانات تیم خوب است. ما حدود 30 درصد پرداختی های لازم را انجام دادیم و این مسائل قابل ارائه است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1791

به "اگر مشکل ما هستیم از شهر خودرو کنار می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر مشکل ما هستیم از شهر خودرو کنار می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید