اعلام انحلال تیم هندبال زاگرس قبل از اعزام به جام باشگاه های آسیا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب کرمانشاه روز آدینه دهم آبان ماه با انتشار بیانیه ای از سوی مدیر عامل خود خبر از انحلال این تیم داد. این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که تیم هندبال این باشگاه قرار است دوشنبه شب هفته پیش رو راهی رقابت های جام باشگاه های آسیا در کره جنوبی گردد و چنانچه در این رویداد شرکت نکند تبعات اقتصادی و جریمه های سنگینی در انتظار هندبال ایران خواهد بود.

اعلام انحلال تیم هندبال زاگرس قبل از اعزام به جام باشگاه های آسیا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

در صورت انصراف این تیم از حضور در جام باشگاه های آسیا، مبلغ 50 میلیون تومانی که بابت حق ثبت نام و شرکت در قرعه کشی پرداخت شده به ایران بازگردانده نخواهد شد. از آن سو بخش زیادی از هزینه رزرو بلیط به کره جنوبی، هزینه تهیه البسه و آماده سازی و دریافت ویزا و ... نیز بخشی از ضررهای مالی عدم حضور تیم در این رویداد است. اما این هزینه ها به این چند مورد ختم نخواهد شد.

در صورت عدم حضور تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در رقابت های جام باشگاه های آسیا یکی از سهمیه های ایران در این رویداد حذف شده و ایران باید جریمه 30 هزار دلاری را بابت انصراف تیم چند روز قبل از شروع رقابت ها بپردازد و در صورت عدم پرداخت این جریمه نه تنها باشگاه بلکه فدراسیون هندبال ایران نیز دچار مشکل شده و شاید ماجرای سالهای قبل که هندبال کشورمان در آستانه تعلیق قرار گرفته بود تکرار گردد.

باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب به دلیل مسائل مالی دچار چنین مسئله ای شده است. هرچند که در راه حضور این تیم، مجموعه فدراسیون هندبال، استانداری کرمانشاه و اداره کل ورزش این استان نیز در حد امکان یاری و مساعدت نموده اند اما هزینه اعزام این تیم به کره جنوبی آن هم در شرایط مالی کشور از توان این باشگاه خارج بوده و حتی از بودجه اختصاص یافته این تیم برای حضور در رقابت های لیگ سال 98 نیز بیشتر می باشد.

در صورت انحلال این باشگاه، تیم هندبال این مجموعه در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور نیز حاضر نخواهد شد، این در حالی است که تیم زاگرس اسلام آباد غرب سال گذشته نایب قهرمان شده و یکی از مدعیان ایستادن روی سکوی لیگ می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 361

به "اعلام انحلال تیم هندبال زاگرس قبل از اعزام به جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام انحلال تیم هندبال زاگرس قبل از اعزام به جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید